מבזקים

מיקרופון מדונה, פתרון לידים חופשיות

כולנו אוהבים נוחות בחיים כאשר זה אפשרי. כמו נסיעה לעבודה או ללימודים עם רכב במקום תחבורה ציבורית, הזמנת אוכל דרך מסעדה אהובה במקום להכין אוכל בבית (וגם לא לשטוף כלים!), לצאת לראות סרט בקולנוע במקום במסך הטלוויזיה ועוד מגוון פעולות שאנו אוהבים להתפנק איתם כל עוד אפשר.

בנוסף לזה, גם הטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת מאפשרת לנו ליהנות מכל הנוחות והקדמה הזו, כך כל אחד יכול לשוחח בטלפון בזמן נהיגה באמצעות חיבור מובנה של הטלפון האישי לבלוטוס של מערכת הרכב, ניווט ליעדים שונים בקלות ללא טעויות בדרך ועוד שלל אפשרויות נוחות ויעילות הודות לפלאי הטכנולוגיה.

 

פלאי הטכנולוגיה

 

אם בטכנולוגיה אנו עוסקים, יש כמובן את היתרון הגדול של שימוש באמצעי הגברה ניידים לשימושים שונים, ללא תלות בידיים. כך אמנים וזמרים המופיעים על במות יכולים להקל על עצמם למשל בעזרת מיקרופון אלחוטי  שיאפשר להם הישמע ברחבי החלל או האולם ללא צורך בהחזקת מיקרופון ביד, או אפילו ביצוע של שיחות טלפון ללא החזקה פיזית של מכשיר הטלפון או שפורפרת.

אותו מכשיר המשמש כאמצעי להקלטה או הגברה של הקול ללא החזקה בידיים שנקרא בכנוי הפופלרי מדונה מיקרופון. הוא למעשה מנשא קל ומעוצב למיקרופון  רגיש וקטן מימדים התלוי ממנו היישר אל מול שפתי המשתמש  כאשר המנשא יושב בנוחות על העורף או הצוואר ומשחרר מהצורך לשאת את המיקרופון ביד.

 

מיקרופון מדונה להקלטות ביתיות

 

מיקרופון מדונה נפוץ במיוחד לשימוש ביתי כמו הקלטה של הרצאות או שירים באופן פרטי בבית, והעלאה לערוץ יו טיוב לדוגמה. גם בתחום המשחקים הביתיים המדונה פופולרית במיוחד, קיימים משחקי מחשב או טלוויזיה שונים הניתנים למשחק רב-משתפים, כך שמספר שחקנים יכולים לשחק באותו המשחק ממקומות שונים ברחבי הארץ ואף העולם – ולתקשר אחד עם השני באמצעות שיחות בלייב באמצעות המדונה כאשר הידיים שלהם עסוקות בלחיצות ומשחק על לחצני המשחק.

 

מיקרופון מדונה למדריכי ספורט וחוגים

 

אם הנכם מנויים לאחד ממועדוני הכושר השונים הקיימים כיום ברחבי הארץ, וודאי יצא לכם להשתתף במסגרת המנוי בחוג ספורט כזה או אחר שהתקיים במועדון. שמתם לב כיצד המדריכים מפעילים ומדריכים את כל המתאמנים במהלך השיעור? באמצעות מערכת הגברה המשדרת מכשיר מדונה מקצועי המשמשת אותם להגברת הקול, כך שגם המתאמנים שנמצאים בחלק האחורי של השיעור יוכלו לשמוע אותם ללא בעיה, וכך גם הידיים של המאמנים חופשיות לביצוע ולימוד תרגילים שונים.

 

מיקרופון מדונה לשיחות טלפוניות

 

מיקרופון מסוג מדונה שימושי במיוחד גם עבור שיחות טלפון רבות שנעשות במקומות עבודה בדרך כלל. ישנם מוקדים טלפוניים רבים המשמשים לשירות לקוחות, מענה טלפוני ועוד כך שרוב יום עבודתם עובר בשיחות טלפוניות לאורך כל היום.

כדי שאותם עובדים לא יאלצו בכל פעם להרים את שפורפרת הטלפון כאשר הם מבצעים שיחה חדשה, או מקבלים שיחה נכנסת – הם פשוט מחוברים לאוזנית מדונה אישית לכל אחד מהעובדים וכך מבצעים את שיחות הטלפון באופן שוטף. המדונה מעניקה להם גם מעין בידוד רעשים מכל שאר הקולגות בעבודה שנמצאים סביבם.

מיקרופון מדונה. תמונה מאתר יצרן – MIPRO

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן