מבזקים

איך מטפלים בבעיית פרעושים

טיפול בבעיית פרעושים צריך להתבצע בשלושה מישורים: בעל החיים, בבית ובחצר. כל מה שרציתם לדעת (וחששתם לשאול) אודות טיפול בפרעושים באופן יסודי– במדריך הבא.

 

גיליתם על הכלב שלכם פרעושים? זה הזמן לטפל באופן מיידי

 

אחת הסיבות אם לא הנפוצה ביותר להופעה של פרעושים בבית היא כאשר אנו מגדלים בע"ח בבית. לרוב, כלבים סובלים מפרעושים לאחר שהם משחקים בגינות כלבים או חשופים לדשא וחול המהווים כר פורה לפרעושים. אולם, לא מדובר בסיבה היחידה להופעה של פרעושים, ולעיתים גם כאשר אין בע"ח יכולים להופיע פרעושים בשל אשפה אשר הושארה ולא טופלה כמו גם בשל חתולים וכלבים משוטטים אשר מעבירים את הפרעושים ממקום למקום. אם הבחנתם בפרעוש, יש לפעול באופן מיידי. מה הסיבה? מעבר לסבל האדיר בעבור בעל החיים, פרעושים עלולים לעבור גם לבני אדם ולעקוץ. מדובר בעקיצה אשר עלולה להיות מסוכנת לבריאותכם, ולכן נדרש לבצע פעולות מתקדמות בכדי לטפל בבעיה באופן מהיר ויעיל. הדברת פרעושים מקצועית חייבת להתבצע באופן מקצועי ע"י חברה מקצועית, וזאת בשלושה מישורים עיקריים, כפי שנדרש לפעול במידה והבחנתם בפרעושים על הכלב או בבית כמו גם בחצר:

 

הדברה בתוך הבית

 

כיום הטכניקה הטובה ביותר להרחקה של פרעושים מתבצעת באמצעות הדברה אקולוגית המבוססת על שימוש בתכשירים פעילים בתוך הבית. מדובר בחומרים אקולוגיים ובטוחים לשימוש, וניתן לחזור לבית מיד לאחר ביצוע ההדברה. מדובר בהדברה אשר במסגרתה מחסלים את הפרעושים ואת הביצים באזורים שונים בבית, בכדי להשמיד אותן ובהתאם לכך לגרום להרחקה תמידית. לאחר פעולת ההדברה, השלב הוא שאיבה של הספות והשטיחים, כאשר מומלץ להעביר את הסדינים ואת פריטי הטקסטיל לכביסה, לצורך הרתחה והשמדה של פרעושים או ביצים אשר נצמדות ומתרבות. חשוב להבין כי כל פרעוש מטיל מאות ביצים, ולכן מדובר בפעולה חיונית המבוססת על שימוש בהדברה אקולוגית, לצורך הרחקה של הפרעושים ובהתאם לכך גם איתור של ביצים.

 

הדברה בחוץ

 

במידה ואתם מתגוררים בבית עם חצר או בסמוך, נדרש לבצע ריסוס גם באזור החוץ. מדובר בריסוס המתבצע לאחר סריקה מעמיקה מטעם המדביר, והיא נועדה בכדי להבטיח כי גם בחצר לא נותרו מקומות בהם הפרעושים יכולים להסתתר. גם כאן נעשה שימוש באמצעי הדברה מתקדמים ואקולוגיים, מתוך מטרה לוודא כי לא נותרו פרעושים באזור.

 

טיפול בבע"ח לצורך הדברה

אם יש לכם בבית כלב, סביר להניח כי מקור הפרעושים מגיע ממנו. לכן, לא מספיק לבצע רק הדברה בבית ומחוצה לו אלא לגשת עם הכלב לוטרינר, לצורך קבלת טיפול נקודתי נגד פרעושים. בכך, תוכלו להקל על הסבל של הכלב בשל עקיצות של הפרעושים. שימו לב כי תספורת קצרה וכן שימוש בתכשירים ייחודים נוגדי חרקים בהם ניתן להשתמש יכולים גם הם לסייע לצורך בעבור הדברת פרעושים.

 

המדבירים שלי: הדברת פרעושים מקצועית

 

חברת המדבירים שלי מתמחה בביצוע של הדברת פרעושים מזה שנים רבות, ונחשבת לחברה המובילה בענף. באמצעות צוות המדבירים של המדבירים שלי תוכלו לחזור לשגרת החיים באופן מהיר, כל זאת בזכות צוות מדבירים מיומן אשר מגיע עד לבית ומבצע את ההדברה באופן יסודי ובאמצעות טכניקות הדברה מתקדמות. באמצעות נציגי החברה תוכלו לתאם הדברת פרעושים בפריסה ארצית, ובמסגרת של הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ, היכנסו לאתר הרשמי של החברה, השאירו פרטים ונציג יחזור תוך זמן קצר. בכך, תוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר בעבורכם – כפי שיעידו מאות הלקוחות המרוצים של החברה.

 

המאמר באדיבות אתר המדבירים שלי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן