מבזקים

הפקת אירועים עם ורסה הפקות גם בצל הקורונה

לפני כחצי שנה ענף האירועים לא הרגיש את הקורונה, כי היא לא ממש הייתה מורגשת בישראל. למעשה, ההינו בשגרה רגילה והרווחנו את מחייתנו בשמחה. כיום, המצב שונה לגמרי. אם תחילת כניסתו של הנגיף בישראל, היו שני תעשיות שהרגישו זאת על בשרם יותר מאחרים: ענף התיירות, וענף הבידור והפנאי. וממש היום, הרבה מאוד אירועים נסגרו, או בקושי שורדים את החודש. בקיצור, המצב לא הכי אידאלי, לפחות לא כפי שחשבנו. העולם ממש השתנה מקצה לקצה עקב נגיף הקורונה. אז מה עושים? מתי נחזור לעבוד כרגיל? איך מתחתנים בקפסולות? כל התשובות כאן.

 

מתי ענף האירועים יחזור לשגרתו הטבעית

 

כעת, לכתיבת שורות אלה, אולמות האירועים, חברות ההפקות ושאר ענף האירועים, בפתיחה מוגבלת. כלומר, אנחנו קצת נושמים לרווחה אבל עדיין אנחנו לא באמת בשגרה הטבעית שלנו. ולא רק זה, ממש היום ב- 10.09.20 יוחלט לעשות סגר בחגים, או סגר כללי בארץ. אי אפשר לדעת מתי השעון יחזור על קנו, ועדיין, יש לנו הערכת מצב – אנחנו מאמינים שבעוד 7-12 חודשים נוכל לחזור לשגרה הטבעית והנכונה. ועדיין, אתם חייבים להבין שבישראל יש אי וודאות! ללא תרופה מתאימה, אי אפשר לדעת מתי ניסגר בשלישית, ברביעית, ובעשירית. זוהי הערכה בלבד שמבוססת ע"פ מחקרים ישראליים המתבססים על ענף התיירות והבידור.

 

מה זה חתונה בקפסולות ואיך עושים את זה

 

המושג: "חתונה בנוסח קפסולה" הוא מושג חדש שהגיע לענף האירועים בעקבות התפתחותו של נגיף הקורונה. חתונה בקפסולות היא במתכונת מצומצמת, ומחולקת לפי גילאים ודרישה. יש להכין באולם האירועים או במקום שבו נתחתן כ- 3 קפסולות נפרדות. הראשונה, תהיה למבוגרים שרמת הסיכון שלהם לנגיף הקורונה היא גבוהה. השנייה, היא למשפחה, קרובים, אנשים מהעבודה, וגם חברים. והשלישית, היא קפסולה לצעירים יותר, שבאזור יכולים להתרחש מסיבות וחגיגות נוספות. בעת התכנון, שלושת הקפסולות חייבות להשקיף על במת החתונה, ואל הרגע המאושר בחייהם של הזוג. זה למעשה הרעיון מאחורי השם "קפסולה", להכיל את כל מוזמני החתונה תחת קירות הפרדה צדדיים. וקצת בהומור: ההינו קוראים לזה – חתונת קורונה. בחודש האחרון, הטרנד תפס את ראשם של לא מעט צעירים שמעוניינים להתחתן, והתעצם ממש בימים האחרונים. אם אתם מתכננים חתונה בצל הקורונה, זה הרעיון שאתם חייבים ליישם, לעוד פרטים היכנסו לאתר ורסה הפקות

 

האם שווה לשכור חברת הפקות כמו ורסה הפקות

 

מתכננים חתונה או אירוע משמעותי בחייכם בתקופת הקורונה? קודם כל מזל טוב! אל תתכננו שום דבר ללא התייעצות עם חברת הפקות כמו ורסה הפקות. למה לפנות דווקא אלינו? האם שווה לשכור אותנו? הנה כמה יתרונות:

  • מכירים את הטרנדים החדשים ביותר – חברת ורסה הפקות תמיד מתעדכנת בטרנדים החדשים, בהפקות החדשות, ותמיד מוכנה להציע לזוג המאושר במה מיוחדת ושונה.
  • עולם החתונות החדש – אין חברה או איש שמכיר את עולם החתונות החדש יותר מאיתנו. עולם החתונות החדש, הוא עולם שבו אנחנו מתחתנים בצל המגפה. בעת התכנון, אנחנו שמים לב ודגש להנחיות המחמירות ביותר, ויחד איתם לא מורידים מהאיכות או מהכיף שלכם.
  • חוסכים לכם זמן וכסף – אנחנו לא רואים בכם "כסף מהלך", אלה כאנשים חשובים באירוע. לא תוכלו למשוך אותנו בכסף, אלה ביחסי אנוש מדהימים. אנחנו בחברה עושים הכל במטרה לחסוך לכם כסף וזמן רב. איך אנחנו עושים את זה? אנחנו דואגים לכל סידורי האירוע או החתונה, ומונעים ממכם להגיע במגע עם אחרים.

אלה הם היתרונות הבולטים אצלנו בהשוואה לחברה אחרת, ובהתאם לתקופת הקורונה. אנחנו נכין את האירוע שלכם כדבר הכי נוצץ, ממכר, ומרגש. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו עוד היום – 050-689-9908.

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן