מבזקים

גם בקורונה – מזמינים מצבר שנפ עד הבית

המצבר הישן מקרטע והרכב לא מניע? הגיע הזמן להתקדם למצברי שנפ, המצברים האיכותיים ביותר בשוק.

במאמר הבא נסביר למה כדאי להזמין מצבר בשירות עד הבית, מה היתרונות של מצבר שנפ 55 אמפר וגם, מה כדא לבדוק לפני שמזמינים? כל התשובות.

 

למה כדאי להזמין מצבר עד הבית?

נפתח בשורה התחתונה – תקופת הקורונה היא לא בדיוק התקופה המתאימה עבורכם כדי להסתובב במוסכים מלאים באנשים או במפעלים למצברים. לכן, ההמלצה החד משמעית שלנו עבורכם היא להזמין מצבר שנפ עד הבית, על מנת לשמור על בריאותכם.

מעבר לשמירה על הבריאות, מדובר כמובן בשירות נוח מאד שמייתר את הצורך בגרירת הרכב למוסך ותשלום על גרר. אם אתם נמצאים בבית, כל שעליכם לעשות זה להיכנס לגוגל, לכתוב קניית מצבר שנפ לרכב ולחפש חברה שמציעה שירות של החלפה בבית.

ובואו נגיד את האמת, אתם גם ככה נמצאים בסיטואציה מבאסת, נכנסתם לרכב עם הילדים שלכם, באתם להניע וגיליתם ששום דבר לא זז. הקלו על עצמכם ופשוט הזמינו שירות החלפה עד הבית.

 

מצבר שנפ – כל היתרונות

עמידות – ביחס למצברים אחרים בשוק, מצברי שנפ נחשבים לאיכותיים ומבוקשים מאד, כאלה שיספקו לכם עמידות וביטחון לאורך שנים רבות.

מכסה כפול – למצב שנפ יש מכסה כפול, מה שאומר בפועל שאתם לא תצטרכו למלא מים במצבר, שכן אין סיכוי שמים או חומצה יברחו.

מצבר כחול לבן – אולי רובכם לא יודעים, אבל מצבר שנפ הוא מותג ישראלי. מעבר לעובדה שאנחנו מעודדים רכישת מוצרים כחול לבן, מדובר במצבר שמותאם בצורה מקסימלית לתנאי מזג האוויר החמים בישראל.

ניסיון ומוניטין – שנפ היא חברה איכותית ומקצועית, בעלת ניסיון רב שנים בתחום. מכיוון שמצבר זה לא משחק ילדים והוא צריך לשרת אתכם לאורך שנים, מומלץ לבחור תמיד מצבר של חברה מוכרת שמספקת שירות, אחריות וכמובן עמידות.

 

בודקים לפני שמזמינים

לפני שאתם מזמינים את השירות ודאו שהחברה או בעל המקצוע מתכוונים לספק לכם מצבר חדש באריזה המקורית שלו, לא יד שנייה ולא משופץ, מצבר חדש בלבד.

בנוסף, ודאו כמה שנות אחריות יש על המצבר, מה היא כוללת ובאילו מקרים היא לא תקפה. את תוקף האחריות תוכלו לראות על גבי המדבקה שמודבקת על המצבר. עליה גם תוכלו לראות את תאריך הייצור שלו ולדעת האם מדובר במצבר חדש או כזה שכבר שוכב אצל הספק כמה חודשים.

לפני שאתם רצים להזמין את השירות בדקו את המחירים המקובלים בשוק. אמנם אתם מזמינים שירות עד הבית, אך ברוב המקרים זה לא צריך לעלות לכם יותר מידי ביוקר. קחו כמה הצעות מחיר ונסו להבין ממה נובעים ההבדלים במחיר.

 

הזמינו איש מקצוע שיש לכם כימיה איתו וגורם לכם להרגיש רגועים. אם אתם מרגישים שבצד השני נמצא אדם שכל הזמן אומר לכם שיהיה בסדר ושאת המחיר תסגרו בשטח אחרי ההתקנה, התרחקו ממנו.

בחרו רק באיש מקצוע אמין שיגיד לכם את המחיר מראש ויענה לכם על כל השאלות שיש לכם אליו, גם אם יש לכם הרבה כאלה. אחרי הכל, מדובר במוצר שהולך לשרת אתכם לאורך שנים ואתם צריכים לעשות את ההחלטה הנכונה עבורכם.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן