מבזקים

שינוי כתובת בקליק – מה כדאי שתדעו על התהליך המקוון?

בשיתוף אתר עובר בית

מעבר דירה הוא תהליך המצריך מאיתנו ביצוע מגוון פעולות שונות, חלקן בירוקראטיות ולכן עלולות להיות מעט מתסכלות מטבען. כזו היא פעולת שינוי הכתובת – על מנת שגופים שונים הנמצאים עימנו בקשר יוכלו להמשיך ולשלוח לנו דברי דואר, נדרש שינוי כתובת דואר ובאופן כללי שינוי כתובת במשרד הפנים. אחרת, החשבון מכביש 6 לא יגיע אלינו בזמן, כך גם הקנס שאולי קיבלנו ממצלמת תנועה, או חשבון המים והארנונה (כמו גם אינספור פרטי מידע רלבנטיים אחרים). בעוד שינוי כתובת עלול להיות כאמור תהליך מתסכל ומייגע, מוצע שירות אונליין הפותר עבורכם את הבעיה באופן קל ופשוט. מה חשוב לדעת ולהכיר בנוגע לשירות זה?

 

שינוי כתובת מגורים אונליין – במה מדובר?

הסיבה לכך שבכלל קיים צורך לקבלת שירות בכל הנוגע לשינוי מקום מגורים, הוא כי בעולם של ימינו ובמדינה מערבית כמו ישראל אנחנו נמצאים בסוגים שונים של אינטראקציות עם מגוון רחב ביותר של גורמים. נסו לחשוב על כל הגורמים אשר שלחו לכם דברי דואר בשנים האחרונות – חברת האשראי שלכם, העירייה/מועצה המקומית (חשבונות וכו'), חברת הביטוח, כביש 6, חברת התקשורת ממנה אתם מקבלים שירותי אינטרנט או סלולאר ועוד ועוד. הרשימה נמשכת עוד ועוד, וכל הגופים השונים הללו אינם מקושרים ביניהם תחת פלטפורמה אחת מאחדת. לכן, כאשר אנחנו עוברים דירה או משנים כתובת מגורים מסיבה אחרת כלשהי, עלינו להודיע  לכל אחד מהגורמים הללו על שינוי הכתובת. מאחר ואפילו שיחה פשוטה עם אחד מהגורמים הללו עלולה לקחת זמן רב של המתנה ותסכול (ניסיתם למשל להתנתק מחבת תקשורת לאחרונה?…), יידוע כל הגורמים הנ"ל יכול להפוך למשימה מייאשת ובלתי אפשרית.

השירות המקוון המדובר מציע לשלוח עבורכם הודעה בדבר שינוי כתובת דואר ישראל לכל הגורמים הפרטיים הללו, על פי בחירה שלכם וכך שלא תצטרכו להקדיש לכך אפילו דקה מזמנכם. הכל כמובן אונליין, ביעילות ובמהירות, וללא צורך אפילו בשיחת טלפון אחת. במיוחד כאשר נמצאים בתקופה של מעבר דירה, מדובר בשירות מבורך המוריד מכם המון עומס בירוקראטי מיותר.

 

שינוי כתובת דואר ושינוי כתובת משרד הפנים – באיזה מהשניים מדובר?

השירות של שינוי כתובת בקליק רלבנטי בעיקרו לחברות פרטיות, דוגמת חברות התקשורת, ביטוח, עיתונים שונים אליהם אנו מנויים, קופות החולים, שופרסל (במידה ואתם מקבלים משלוחים לבית) ועוד. חשוב להיות מודעים לכך שישנו גורם אחד חשוב עימו תצטרכו ליצור קשר בעצמכם – משרד הפנים (האחראי גם לעדכון הכתובת שלכם במשטרה ובארגונים ממשלתיים נוספים). זאת מכיוון ששינוי כתובת במשרד הפנים צריך לעשות האזרח עצמו, ולא חברה מטעמו. מה שכן תקבלו בהקשר זה במסגרת שירות שינוי כתובת אונליין זה תזכורת והפנייה ישירה (קישור) לדף הספציפי באתר משרד הפנים בו עליכם להגיש את הבקשה לשינוי הכתובת.

כך, תוכלו להיות שקטים, סמוכים ובטוחים כי כל הגורמים הרלבנטיים בארץ מעודכנים בנוגע לכתובת המגורים החדשה שלכם, ולא תצטרכו לדאוג לאף חשבון או פריט מידע חשוב אשר ילך לאיבוד בדואר בגלל שעברתם לכתובת חדשה.

*** אתר עובר בית מציע שירות שינוי כתובת מגורים ועדכון הכתובת החדשה מול כל החברות במשק וכל נותני השירות בקליק אחד. התחילו עכשיו!

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן