מבזקים

עוברים דירה? הכירו 5 טיפים לאריזה שחוסכת זמן ועושה סדר

זה לא סוד שאחד הדברים המעיקים ביותר בזמן מעבר דירה הוא האריזות. מספיק לחשוב על כל הבגדים שצריך למיין, הצעצועים שאינם נמצאים כבר בשימוש, כלי המטבח ועדיין לא נכנסנו אל המחסן.

רגע לפני שאתם מתחילים לארוז את הדירה למעבר, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיהפכו את האריזה להרבה יותר אפקטיבית ומהירה.

 

נצלו את ההזדמנות להיפטר מדברים שאין בהם צורך

 

גם אם אתם לא בדיוק אגרנים, סביר להניח שהספקתם לאגור במהלך חייכם הרבה מאוד פריטים שחבויים איפשהו במדף העליון שבארון או אי שם בסוף המחסן. אנו מדברים על אותם דברים שמעדיפים לשכוח מאשר לקבל את ההחלטה האמיצה – לשחרר ולפנות מקום לדברים שכן יש לנו צורך בהם.

ראשית, בואו וננצל את המעבר על מנת לעשות סדר. הובלת פריטים שאין לכם צורך בהם, לא רק שתעביר את הבלגן לבית החדש – היא גם תעלה לכם בכסף (יותר ארגזים – יותר כסף בהובלה).

מעבר לכך, מאחר שכיום הרשת האינטרנטית נגישה כמעט בכל תחום, אתם יכולים לנצל אותה על מנת להיפטר מהפריטים שאינכם זקוקים להם ואפילו להרוויח עליהם לא מעט כסף. ישנם אינספור לוחות חינמיים בארץ ובחול שמחברים בין מוכרים לקונים שיכולים לעזור לכם להשיג שני דברים – הראשון להיפטר ממה שאין בו צורך והשני, להרוויח על הפריטים הללו כסף.

 

עשו שימוש בחומרי אריזה מתאימים

 

אחד הצעדים שיכולים לעזור לכם לארוז את החפצים באופן בטוח ויעיל הוא שימוש בחומרי אריזה שמתאימים למעבר דירה. למזלנו, כיום השגת החומרים הללו פשוטה למדי וניתן בתוך דקות בודדות להזמין קרטונים ועוד חומרי אריזה למעבר דירה ולקבל את המוצרים עד לפתח ביתכם עם שליח עוד באותו היום!

העלויות של החומרים הללו שווה לכל כיס ואם משקללים את הזמן שנחסך, מגיעים למסקנה שבמרבית המקרים זה ממש עשוי להשתלם לכם.

חשוב לשים לב שאתם רוכשים קרטונים שמתאימים לצרכים שלכם כך לדוגמה, קרטונים חזקים וקטנים עד בינוניים ישמשו לאריזת ספרים וכלי מטבח בעוד ששקיות גדולות וקרטונים או ארגזים גדולים יכולים להיות שימושיים מאוד באריזת טקסטיל כדוגמת בגדים ומצעים.

כמו כן מומלץ לרכוש סרטי הדבקה, ניילונים, ניירות אריזה שישמרו על הכלים השבירים וטוש עבה שישמש לסימון הארגזים והקרטונים בדירתכם.

 

התחילו לארוז דברים שאינם בשימוש יומיומי

 

אם אתם עוברים דירה בחורף, ברור שאתם לא הולכים לארוז את שמיכות הפוך בצעד הראשון. לעומת זאת, אם אתם עוברים דירה בקיץ, זה יהיה בדיוק הצעד המתבקש.

צריך לזכור שהאריזה מתחילה מספר שבועות לפני מועד המעבר ולכן חשוב להתחיל בדיוק באותם דברים שצריכים מצד אחד אך לא הולכים לעשות בהם שימוש עד לתאריך מעבר הדירה לפחות.

באופן כזה אתם יכולים להתחיל ולהוריד את מפלס הלחץ וחשוב יותר – לעשות זאת ביעילות.

 

אל תערבבו את תכולת החדרים

 

הכי קל זה פשוט לפתוח קרטון גדול ולהתחיל לארוז מכל הבא ליד. זו גם אחת הטעויות הנפוצות מאחר שאתם אולי מקצרים את משך האריזה אך בהחלט מאריכים הרבה יותר את זמן הפריקה ושלא לדבר על אי הנוחות שבה אתם לא מוצאים את הידיים והרגליים.

הדרך הטובה ביותר היא פשוט להפריד בין חפצי החדרים השונים כך שבסופו של התהליך, בכל קרטון יהיה רשום מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא שייך. לכם יישאר רק לומר למובילים היכן למקם כל קרטון והופ – קיצרתם את הזמן הדרוש לפריקה בשעות ואולי בימים.

 

הכינו תיק לימים הראשונים

 

ברור שבמרבית המקרים לא ניתן לפרוק את כל הארגזים עוד באותו יום שנכנסתם לדירה החדשה ולכן תיק שמכיל חפצים ובדגים לימים הראשונים יכול להיות חבל הצלה של ממש.

בתיק מומלץ לארוז בגדים לימים הראשונים ועוד ציוד חשוב כגון כלי רחצה ואפילו מטענים למחשב ולטלפונים.

לבסוף זכרו, מעבר דירה הוא שלב שמרכז מגוון משימות כששלב האריזה מהווה את החלק העיקרי שבהם. מומלץ לתכנן את שלבי המעבר בשלב מוקדם ולהתחיל באריזה כבר מספר שבועות לפני. באופן הזה אתם מבטיחים לעצמכם אריזה נינוחה ומעבר דירה בטוח וחלק.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן