מבזקים

שאלת השאלות: איך להתאים את המייק אפ לעור הפנים?

התאמה של המייק אפ לעור הפנים היא תנאי להשגת מראה איפור מחמיא. איך עושים את זה ולפי איזה קריטריונים משווים בין סוגי מייק אפ בחנות? הנה כל התשובות

 

עור הפנים במצב טבעי בדרך כלל אינו מט לחלוטין וגם לא מבריק מדי. כתוצאה מכך, אנחנו צריכות להשתמש במייק אפ בשביל להעניק לו את הבסיס לאיפור מחמיא. הבעיה היא שיש סוגים רבים של מייק אפ ומדי שנה ההיצע בחנויות רק גדל. אם מביאים בחשבון את החשיבות של התאמת המייק אפ לעור הפנים כתנאי לאיפור עמיד, מבינים גם מדוע צריך להשקיע זמן ומחשבה בבחירה נכונה שלו.

 

ראשית, לכל אחת מאתנו גוון עור מעט שונה. המטרה היא לבחור גוון מייק אפ שמתאים לעור הפנים כאשר הוא נמצא במצב טבעי, ולא אחרי שמבלים כמה שעות ברצף של שיזוף בים. בנוסף, יש לבחון את המייק אפ בתאורת יום ולא להסתפק בפלורסנט שיש בחנות. מומלץ לבדוק את המייק אפ על פנים נקיות בלבד, לא לבחור גוון כהה או בהיר מדי ולהתייחס גם לניסיון העבר עם מותגים דומים.

 

מה מצב העור שלך?

 

התאמת מייק אפ לעור הפנים דורשת התייחסות למצבו הפיזי ולא רק לגוון. בעלות עור שמן צריכות תכשירי מייק אפ נוזליים ונטולי שומן במראה מט, לעומת נשים עם עור יבש שיעדיפו את המאפיינים של מייק אפ עשיר בוויטמינים ועם אחוזי לחות גבוהים. למעשה, זו גם הסיבה שבגללה את המייק אפ מנסים על קו הלסת ולא על גב היד – שהיא בעלת גוון שונה.

 

מייק אפ טוב שמתאים לגוון וסוג העור שלך אמור להיספג ולהיעלם בתוכו. מייק אפ כזה גם יתאים לגוון הצוואר ויאפשר לך לשלב אותו עם תכשירי טיפוח אחרים. אם המייק אפ שממליצים עליו בחנות לא עושה את הפעולות האלה, ייתכן וכדאי להמשיך לחפש.

 

עוד טיפ טוב לבחירת מייק אפ הוא לבדוק האם הוא מכיל מסנן קרינה ובאיזה אחוז מדובר. אמנם אין לזה משמעות אסתטית שתבוא לידי ביטוי באופן מיידי, אך בטווח הארוך תוכלי להגן על שכבת העור העליונה והדקה. יתרה על כך, מי שנמצאת שעות רבות מחוץ לבית פשוט חייבת מייק אפ עם מסנן קרינה ולא רק בגלל תנאי האקלים בישראל.

 

מייק אפ ביום הוא לא מייק אפ בלילה

 

כל אישה שרגילה להשתמש במייק אפ כחלק משגרת הטיפוח צריכה להחליף בין תכשירי היום והערב. במהלך היום מומלץ להשתמש במייק אפ נוזלי וקליל, בעוד את שעות הערב תייצגי בעזרת מריחת מייק אפ מוצק יותר.

לבסוף, נשים בעלות עור מבוגר יכולות להשתמש בתכשירי טיפוח בעלי הזנה גבוהה. במייק אפ כזה יהיו רכיבים מיוחדים ומגוון ויטמינים שיתאימו לגוון העור ולמצבו.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן