מבזקים

סוף שבוע רגוע: יעדים מושלמים לחופשה קצרה ומשתלמת

סאן דור הולידייס

לפעמים לא צריך יותר מאשר יומיים או שלושה של מנוחה איכותית כדי למלא את המצברים ולחזור לשגרה בחיוך. למרבה השמחה, במרחק של טיסה קצרה מישראל אפשר למצוא כמה וכמה יעדים מקסימים שבהם ניתן ליהנות מחופשה מפנקת ונעימה במחירים נמוכים במיוחד. אם חשקה נפשכם בבריחה קצרה למשך סוף השבוע, המשיכו לקרוא ומצאו את היעד המתאים לכם ביותר.

 

בוקרשט, רומניה

 

בדומה לכמה ערים ברשימה שלפניכם, בוקרשט חווה בשנים האחרונות פריחה מחודשת, במידה רבה בזכות מאמצי השיקום שנעשים במטרה להשיב אותה לימי הזוהר שאפיינו אותה טרם מלחמת העולם השניה. מה מחכה לכם בבוקרשט? שדרות רחבות ידיים ובנייני ענק מפוארים, מוזיאונים מצוינים ובתי קפה טרנדיים – ממש כמו בבירות מערב אירופה, רק במחירים מצחיקים. אל תשכחו להשאיר אנרגיה גם לשעות הערב: חיי הלילה של בוקרשט הם שוקקים במיוחד ומציעים מגוון רחב של בילויים לכל אחד ואחת, החל מברים ומועדונים לוהטים, דרך מועדוני ג'אז ומופעי מוזיקה ועד לבתי קזינו מהודרים. היכנסו להזמנת דילים לבוקרשט במחירים משתלמים.

 

קרקוב, פולין

 

קרקוב, העיר השניה בגודלה בפולין, היא תאווה לעיניים עם שילוב מיוחד במינו של סגנונות אדריכליים מגוונים מתקופות שונות בהיסטוריה. שוטטו להנאתכם ברחובותיה היפים של העיר, ולאחר מכן תוכלו ליהנות מארוחה טובה באחת מהמסעדות הרבות והמשובחות של העיר. בין אם תרצו לטעום ממעדני המטבח הפולני ובין אם תעדיפו חוויה קולינרית ממדינה אחרת, בקרקוב תמצאו מסעדות ברמה גבוהה ובמחירים נמוכים. לבסוף, זכרו להתעדכן בלוח האירועים של קרקוב – העיר הפכה למעוז תרבותי ידוע, ושלל פסטיבלים ומופעים מקומיים ובינלאומיים מתקיימים בה לאורך כל השנה.

 

קייב, אוקראינה

 

קייב היא אחת הערים העתיקות ביותר באירופה, וההיסטוריה העשירה שלה השפיעה רבות על הנראות של העיר והעניקה לה קסם מיוחד במינו. על אף אי-היציבות המאפיינת את אוקראינה בתקופה הנוכחית, צמחה לה בבירת המדינה סצנת אמנות צבעונית ומלאת שיק, והמבקרים בה יכולים ליהנות בין השאר מאמנות רחוב פורחת, בתי קפה טרנדיים וחיי לילה סוערים. לאחרונה נוצרה נקודת משיכה נוספת באזור, והיא העיר צ'רנוביל, שסיפורה הטרגי זכה לתהודה מחודשת עקב סדרת הטלוויזיה הפופולרית הקרויה על שמה. אם אתם נמנים על מעריצי הסדרה, תוכלו להצטרף לסיורים מודרכים בצ'רנוביל שמספרים על אסון הכור ועל החיים אחריו. היכנסו להזמנת דילים לקייב במחירים משתלמים.

 

לובליאנה, סלובניה

 

לובליאנה היא עיר קטנה וקסומה השופעת בבניינים עתיקים ויפים, פינות ירוקות ובתי קפה נעימים השוכנים על שפת הנהר – יעד מושלם לטיול של סוף שבוע מהנה במיוחד. 50,000 סטודנטים חיים בלובליאנה ותורמים לאווירה הצעירה והתוססת של העיר, שמציעה לתושביה ותייריה שפע של פעילויות תרבותיות נהדרות כמו מוזיאונים, גלריות, תיאטראות וקונצרטים משובחים.

 

סופיה,  בולגריה

 

נסיים בסופיה השלווה והמיוחדת, ביתם של כנסיות יפהפיות, מסגדים מרשימים ולמרבה ההפתעה גם לא מעט שרידי מבנים מתקופת האימפריה הרומית. לאחר שגמעתם את יופיין של היצירות האדריכליות, תוכלו להתפרש ולנוח על כר דשא באחד הפארקים המטופחים של העיר, או להמשיך לאחד מהמוזיאונים או הגלריות המצוינים שלה. כמו בכמה מהיעדים האחרים שסקרנו ברשימה, גם סופיה מתגאה בחיי לילה פעילים וכדאי להישאר ערים עד השעות הקטנות כדי לחוות אותם במלואם.

 

לפרטים ולהזמנת דילים לחו"ל ליעדים שפורטו וליעדים חמים אחרים היכנסו לאתר סאן דור הולידייס המציע מגוון חבילות נופש וטיסות במחירים משתלמים.

 

חופשה מהנה!

 

 

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן