מבזקים

כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי

חשבתם פעם כמה שעות ביום אתם נמצאים מול המחשב, הטאבלט או הסמארטפון?. נכון…הרבה. אנו חיים בעידן שכולו מדיה, עידן שבו אחוז גבוה מהפעולות שלנו מתבצעות ברשת, אונליין, כאן ועכשיו.

 

לשיווק דיגיטלי יש פוטנציאל אדיר וניהול דיגיטלי נכון של העסק שלנו לצד גיוון בפעולות השיווקיות והפרסומיות שאנו מבצעים שיכול לא רק להגדיל את קהל הלקוחות שלנו, אלא למתג אותנו בדיוק בצורה שהיינו רוצים, תוך התאמה מושלמת לקהלי היעד אליהם העסק שלנו פונה.

 

שיווק דיגיטליבואו נתחיל דווקא מהסוף

בתור בעלים של עסק, חברה או ארגון, בטח נתקלתם במושג שיווק דיגיטלי. בכדי לבנות לעצמכם תכנית שיווקית דיגיטלית חכמה ויעילה, חשוב להתייחס קודם כל לתוצאה שאתם רוצים להשיג ורק אז להבין מהי הדרך הטובה, היעילה והבטוחה ביותר להשיג אותה.

 

אחת הסיבות העיקריות שבעלי עסקים בוחרים לשווק את עצמם בצורה דיגיטלית ברשת היא במטרה להגדיל את קהל הלקוחות שלהם. זו כמובן מטרה נפלאה, אבל בכדי לבנות תהליך שיווק דיגיטלי שלא רק מכניס לנו כסף, אלא גם מתאים לצרכים של העסק ולמטרות שלו, משהו שיתמוך בו בטווח הארוך, חשוב להכיר את אפיקי השיווק השונים ולהתאים את הדרך שבה נשווק את העסק שלנו לאותן מטרות. הרעיון הוא לעשות שימוש באפיקי השיווק הדיגיטלי בצורה נכונה, לוודא שקיימת סינרגיה ביניהם והכי חשוב – למדוד את הביצועים והתוצאות בתהליך לאורך זמן וכך לבצע שינויים כאלה ואחרים לשיפור או לשימור אותן תוצאות.

 

אילו אפיקי שיווק דיגיטליים קיימים?

  • בניית אתרים – היום לאחוז גבוה מהעסקים יש אתר אינטרנט תדמיתי שבעצם משמש בתור סוג של כרטיס ביקור, המספק לגולש את כל הידע והמידע שהוא מחפש לגבי אותה חברה או עסק.
  • קידום אורגני – קידום המתבצע לרוב בעזרת חברת קידום מקצועית, המבצעת מגוון של פעולות המכוונות לפי האלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל. בין אותן פעולות ניתן לשייך כתיבת מאמרים איכותיים, הטמעת סרטונים ותמונות, החלפת קישורים, ניהול ברשתות חברתיות במקביל לאתר ועוד…
  • קידום ממומן – תשלום פר קליק בהתאם למילות החיפוש אותן אנו רוצים לקדם. למעשה, קידום בשיטה זו מאפשר לנו להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בצורה מיידית.
  • שיווק דיגיטלי באמצעות ניהול רשתות חברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, לינדקאין, פינטרס, טאמבלר, טוויטר, סנאפצ'ט, גוגל פלוס

 

אז נכון, מרוב שיש כל כך הרבה אפיקים לשיווק דיגיטלי, אנחנו יכולים ללכת קצת לאיבוד ולכן מומלץ להיעזר בחברה שזו בדיוק המומחיות שלה. לקבלת מידע נוסף לגבי בניית תכנית לשיווק דיגיטלי בהתאם לצרכים של העסק שלכם פנו עוד היום ל- וואבמנג‘ר – ניהול ושיווק דיגיטלי מקצועי.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן