מבזקים

ניתוח מתיחת בטן

אחד מן הניתוחים הקוסמטיים המשמעותיים ביותר, היא ניתוח מתיחת בטן, אשר עשוי להעניק למטופל הרגשה מדהימה של חזרה לשנים, עברו בהן גופו נראה היה אסתטי יותר. ניתוח במהלכו מותחים את הבטן עשוי להועיל הן למראה הוויזואלי של הפציינט, והן להעלאת הביטחון העצמי שלו בכמה וכמה רמות.

 

למי יתאים למתוח את הבטן בניתוח?

 

החלק הגדול ביותר מבין המטופלים שבוחרים לעבור ניתוח מתיחת בטן, הוא אנשים שרזו באופן משמעותי וירדו קילוגרמים רבים ממשקלם. אנשים כאלו, לרוב סובלים ממראה לא אסתטי של הגוף, כאשר מחד – הם שוקלים כעת הרבה פחות לעומת העבר, ומאידך – נותרו בגופם הרבה מאוד עודפי עור, ש"מקלקלים" את המראה של הגוף. אותם אנשים דמיינו לעצמם, שבסוף תהליך ההרזיה הם יקבלו את הגוף שעליו חלמו, והמציאות מוטחת בהם באופן שבו הם מבינים כי רק ניתוח מתיחת בטן

 

מתיחת הבטן באמצעות הליך ניתוחי, יכולה להתאים גם למי שאינו סובל או סבל מעודף משקל משמעותי או מעודפי עור ניכרים, אלא ממצבור תאי שומן באזור הספציפי של מרכז הגוף. אלו יכולות להיות נשים לאחר לידה למשל, אשר הצליחו לרזות ולחזור למשקל שלהן טרם ההיריון, אך ההיריון עצמו הותיר את הבטן שלהן במראה "שמן" שהן אינן מוכנות להשלים עמו. בנוסף הניתוח יכול להתאים לאנשים שבאופן טבעי הם בעלי גוף עם שומן רב בבטן, ומעוניינים להקנות לו מראה נאה יותר.

 

אילו סוגי פרוצדורות קיימות?

 

ישנם כמה סוגים של ניתוחים המיועדים למתיחת הבטן, כאשר חשוב מאוד להתאים את הפרוצדורה הספציפית למטופל. הליך שמבוצע באישה לאחר לידה, למשל, יהיה שונה לעומת אצל אישה שלא ילדה אך שרזתה קילוגרמים רבים, ומלבד מצבורי השומן היא סובלת גם מעודפי עור.

ניתוח מתיחת בטן יכול להיות בהליך מלא, חלקי או אפרונקטומי, כאשר המנתח המומחה לפלסטיקה יוכל להמליץ למטופל באשר לפעולה הכירורגית שתתאים בצורה אופטימלית לצרכים שלו ולמבנה גופו.

כל אחד מסוגי הניתוחים הללו הוא שונה הן מבחינת ההליך, והן מבחינת תקופה ההחלמה. חשוב מאוד שהרופא המנתח שבו בחרתם, ייעץ לכם באופן מקצועי ויסביר לגבי כל אחד ואחד מן הניתוחים, יבהיר לכם מהן ההשלכות שלו ויסייע לכם לבחור בזה שיוביל לתוצאה משביעת רצון מבחינתכם.

 

כיצד ניתן לשפר את התוצאות של ההליך?

 

במידה ואתם שוקלים לעבור ניתוח מתיחת בטן, חשוב שתדעו גם על התקופה הממתינה לכם מיד לאחר הניתוח, ובנוסף גם על מראה גופכם כמה שנים לאחר ביצוע הפעולה. למתוח את הבטן בעזרת ניתוח זו החלטה לא פשוטה, ועליכם לפעול בדיוק לפי הוראותיו של הרופא. המעיטו בפעילות גופנית בתקופה שלאחר ההליך, והקפידו ללבוש חגורת בטן לאורך כל הזמן הנדרש.

גם שמירה על תזונה נכונה יכולה מאוד לסייע להגעה לתוצאות מיטביות, ובכל מקרה – חשוב שתפנו אל הרופא שלכם ליצירת קשר והתייעצות בכל שאלה.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן