מבזקים

קונה זהב במחירים מצוינים

בתי עסק מומחים בתחום מתכת הזהב, מאפשרים ללקוחות לבצע עסקאות מצוינות בתחום זה נגד מכירת תכשיטים ופריטים אחרים ממתכת זו.

 

קונה זהב

 

בית עסק העוסק בתחום הזהב קונה זהב מלקוחות ומשלם להם תמורה הוגנת במזומן ובמקום. למי שיש תכשיטי זהב בבית שאין בהם שימוש כיוון שהם ישנים, לא מודרניים, קרועים או שבורים, ניתנת כאן הזדמנות מצוינת להפוך את הפריטים הללו לכסף מזומן.

 

השיטה היא לתאם פגישה בבית העסק המתמחה בתחום הזהב, הוא קונה זהב בכל תצורה לאחר ביצוע בדיקה מקיפה שאכן מדובר בזהב טהור. מתבצע סיווג של סוג הזהב ומשקלו ועל פי כל הנתונים מוגשת ללקוח הצעת מחיר. היתרון הגדול הוא שבזכות תהליך זה מקבל הלקוח כסף מזומן באופן מידי והוא יכול להשתמש בו על פי צרכיו ומטרותיו.

 

כשמדובר בצורך אקוטי לכספים עקב התחייבויות שונות, חובות או יתרת חובה בבנק, הכספים הללו מעניקים שקט נפשי ורוגע לאחר שבוצע התשלום הדחוף או הועברו הכספים לחשבון הבנק. כך מצב חשבון הבנק היה למאוזן ואין חשש שיוחזרו המחאות, הוראות קבע או שפקידי הבנק יתקשרו שוב ושוב עקב הבעיה שנוצרה בחשבון.

 

שווי הזהב

 

עסקים הפועלים בתחום הזהב הם עסקים אמינים והוגנים, הם מבצעים הערכת שווי על פי שוויה של מתכת זו בבורסות בעולם ומעניקים תמורה הוגנת לכל לקוח.

בית העסק קונה זהב בכל מצב כמו לדוגמה שרשראות זהב שנקרעו, שעוני יד ישנים, עגילים שאפשר לפרק אותם, טבעות זהב שכבר קטנות ואי אפשר לענוד אותן, צמידים, תליונים וגם גושי זהב כמו אונקיות, מטילי זהב או מטבעות זהב.

ההזדמנות להגיע לעסק הקונה זהב בכל תצורה ולקבל באופן מידי כסף מזומן היא נפלאה ורבים מהלקוחות משתמשים באופציה זו כדי לפתור בעיות מצד אחד או לקדם מהלכים חשובים מצד שני. בדרך זו גם נפטרים מהתכשיטים הישנים שאין בהם כל שימוש וגם מקבלים כסף מזומן עבור רכישת מוצרים או ביצוע תשלומים שונים.

 

היצע וביקוש של מתכת הזהב

 

לאורך כל השנים מתכת הזהב היא מתכת שערכה תמיד גבוה לאור השימוש הרב הנעשה בה. שווי הזהב נמדד על פי ההיצע והביקוש לו בארץ ובעולם אך הקו הכללי הוא ערך כספי גבוה ועליה בערך הזהב עם השנים באופן מתמיד.

זו הסיבה שערכם של המוצרים מזהב הקיימים בבתים השונים, עולה עם השנים וברגע שמגיעים לחברה שקונה זהב מקבלים תמורה הולמת ולפעמים גם מפתיעה עבור המוצרים הנמכרים.

 

רוב הציבור לא יודע את ערכו האמתי של כל מוצר מזהב ולכן מעריך השווי המנוסה מעריך את כל אחד מהפריטים המוצעים למכירה על פי סוגו, כמה קראט ומאיזה זהב מדובר.

 

הצעת המחיר ההוגנת מעבירה את ההחלטה לגבי המכירה ללקוחות אשר ברוב המקרים מעדיפים להיפטר מתכשיטים הללו ולקבל כסף במזומן באופן מידי.

ייתכן גם מצב בו מתרחש מסחר בזהב בבורסה. צד אחד קונה זהב בבורסה, צד שני מוכר. ישנם גם ניירות ערך שזוהי מטרתם.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן