מבזקים

מבקר הליכוד: נתניהו משתמש בכספי המפלגה כדי ללכלך את סער

לבנימין נתניהו אין גבולות. כשהוא מזהה אדם המסכן את מעמדו, לא חשוב מאיזה מחנה, מפלגה או תפקיד הוא מייד מפעיל כל כלי אפשרי באופן ראוי או פסול – העיקר למחוק את היריב האמיתי או הדימיוני.

 

לצורך זה משתמש נתניהו באמצעים פסולים הכוללים פירסום נתונים שיקריים, הסתה גלויה וסמויה, הטחת האשמות דימיוניות וניסיונות בלתי פוסקים להשטנה. כלומר להפוך את היעד לשטן בוגדני ומסוכן.

 

מאז הבחירות האחרונות משקיע נתניהו את כל מאמצי ההישרדות שלו במלחמה נגד אנשי מחנהו ובעיקר היעד הוא להשמיד את גדעון סער, שכבר מכונה בגלוי בידי שליחי נתניהו במונח ״בוגד״. וזה הרי ברור מה צריך לעשות לבוגד.

 

התופעה הפכה כה מכוערת עד שסער התלונן אצל מבקר הליכוד על כך שנתניהו משתמש בכספי מפלגתו כדי ללכלך יריבים פנימיים שמעוניינים להתמודד לגיטימית ועל פי תקנון המפלגה על תפקיד היושב ראש.

 

אנשים כאלה נתניהו לא סובל ולכן אינו בוחל בשום אמצעי לפגוע בהם.

היום קבע מבקר הליכוד כי תנועת הליכוד עשתה שימוש לא ראוי במשאביה, בכך שפרסמה סקרים והודעות דוברות נגד גדעון סער. המבקר של המפלגה, עו"ד שי גלילי, נזף במנכ"ל המפלגה בעקבות ההתנהלות השערוריתית של ביבי ואנשיו.

 

.

בינתיים עומדת לפוג התקופה שבה מתאפשר לכל חבר כנסת באשר הוא להקים קואליציה ללא תוצאות. בליכוד מתארגנים לבקש הארכה מהנשיא לפני פיזור הכנסת ויציאה לסיבוב בחירות נוסף.

 

רמי יצהר,

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן