מבזקים

הגברים הישראלים שמנים ואינם יודעים כיצד להתמודד עם הבעיה

ממצאים מדאיגים על מצבו של הגבר הישראלי ההולך ומשמין עם השנים. הגם שהדבר מטריד אותו מאוד הוא אינו יודע כיצד להתמודד עם התופעה ובעיקר מתקשה למצוא את הכלים היעילים להפחתת משקל ולשמירה ללא קושי על משקל המטרה לאחר השגתו.

 

מעכשיו גם יש פתרון מעשי ארוך טווח.

 

על פי דוח התוכנית הלאומית למדדי איכות לרפואת הקהילה לשנת 2018 אשר חושף את המצב הבריאותי של הישראלי בתחומי השמנה, עישון, בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן, בריאות הילד, מחלות לב וכלי דם וסוכרת נמצא כי מצב הגבר הישראלי בכי רע.

.

מערכת הבריאות מבצעת את המחקרים במסגרת תכנית לשיפור תפקודה של מערכת הבריאות. ההבנה היא שצריך לפעול יותר בתחומי המניעה כדי לייתר את הצורך של האדם להגיע לקופת החולים ולבית החולים בשל ההשלכות הבריאותיות החמורות הנובעות מאורח חיים לא בריא.

.

מדוח התוכנית, בהובלת המכון הלאומי לחקר עולה כי מעל למחצית מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל סובלת מעודף משקל ומהשמנת יתר – כ- 62% מהגברים ו-55% מהנשים בגילאי 20-64. כרבע מהגברים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך סובלים מהשמנה לעומת 16.8% מהגברים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה. בקרב הנשים מספר השמנות כפול בין העניים חסרי ההשכלה מאשר אצל המשכילות המבוססות.

.

סדנאות ייחודיות לגברים בלבד. 

.

״עניין מרכזי״ פותח בסדרת כתבות שתכליתן לסייע לגבר הישראלי לרזות ולשמור על משקלו. בנוסף, ייפתחו סדנאות מיוחדות ויןצאות דופן בישראל לגברים בלבד המתקשים להיפטר לתמיד מהקילוגרמים המיותרים. הסדנא פותחת אפשרויות חדשות ומדהימות לגבר הישראלי בכל גיל.

רמי יצהר RamiYitzhar 

השיטה מבוססת גם על כלים חדשניים לשינוי עמדות מבית היוצר של NLP . הסדנאות כוללות גם מפגשים, הרצאות והנחייה של עורך ״עניין מרכזי״, רמי יצהר Rami Yitzhar שהוא בעל התואר הבכיר ביותר בהכרה ישראלית ובינלאומית בתחום.

פרטים ניתן לקבל בפנייה למייל [email protected]

סודיות מובטחת.

רמי יצהר

Rami Yitzhar

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן