מבזקים

איך בוחרים את הפרקט לבית שלכם?

ברור לכם כשמש שפרקט היה משדרג פלאים את החלל בו אתם עובדים או גרים, אך האם פעם באמת שאלתם את עצמכם איך לבחור פרקט? לשמחתכם, אינכם צריכים להיות מומחים לפרקטים בכדי לבחור בעצמכם את סוג הפרקט, אלא פשוט לענות על השאלות המנחות הבאות:

 

  1. פרקט עץ או פרקט למינציה?

ראשית, עליכם לקבוע האם אתם מעוניינים בפרקט עץ טבעי או בפרקט הלמינציה. עוד לפני שתנסו להשיב לעצמכם על השאלה, חשוב שתדעו כבר כעת כי פרקט העץ הינו היקר יותר.

 

על כן, אם השיקול שלכם הוא כלכלי ואתם רוצים ליהנות מנראות פרקט אך במגמה חסכונית, לכו על פרקט הלמינציה. פרקט למינציה לחדרים הינו פתרון נפלא, ובעיקר מעניק לכם ראש שקט שכן אין כל צורך בתחזוקה מיוחדת עבורו.

 

מנגד, פרקט העץ הטבעי דורש תחזוקה, תוך שעליכם לדאוג דרך קבע להרחיק אותו ממים. מגע של מים עם הפרקט הטבעי? צפו להתנפחות העץ.

 

  1. האם אתם מעוניינים בגוון טבעי או צבעוני יותר?

שאלה נוספת שעליכם לענות עליה היא האם אתם מעוניינים בפרקט בגוון טבעי, או שיש בראשכם תמונה צבעונית יותר. גם כאן נכנסים לתמונה פרקט העץ ופרקט הלמינציה: מאחר ופרקט הלמינציה הוא פרקט סינטטי, מגוון האפשרויות הזמין לכם גדול הרבה יותר וכך אתם יכולים ליהנות מפרקט אפור או סגול לבחירתכם. מנגד, פרקט עץ לבית המבוסס על עץ אמיתי, מגיע אליכם אך ורק בצבעים הטבעיים של העץ.

 

  1. פרקט לחדר השינה או לאמבט?

מעבר לכך, עליכם להגדיר את האזור בו תרצו לשלב את הפרקט. בעוד ישנם חללים שמטבע הדברים יבשים יותר, ישנם חללים לחים ורטובים יותר, ששילוב הפרקט בהם יכול להוליד לא מעט צרות. לשמחתכם, כיום ניתן גם לרכוש פרקט פולימרי העמיד למים. אם גם לכם יצא לבקר לאחרונה במכוני הספא המובילים, לבטח גם אתם התרשמתם מהעיצוב הייחודי והכפרי הנוצר בעקבות הפרקט העמיד למים.

 

  1. לא מתעלמים משאלת התקציב

מפעם לפעם החברות המובילות יוצאות במודעות על פרקטים במבצע. יחד עם זאת, האם באמת תרצו לחכות למבצעים ממוקדים כדי לחדש את הרצפה שלכם עם נראות הפרקט החמימה? כנראה שלא. על כן, נסו להגדיר תקציב שבו תרצו לעמוד. עלות פרקט לבית משתנה בהתאם לגודל הבית שלכם, האם ניתן לבצע את העבודה בהדבקה או האם נדרשת עבודת פירוק של האריחים הקיימים וכמובן באיזה סוג פרקט בחרתם.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן