נשיא המדינה נפגש עם שחקני נבחרת הבייסבול הישראלית האולימפית ואיחל להם הצלחה לקראת טוקיו 2020
נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נפגש היום, יום ראשון, ט"ו בטבת, 12 בינואר, עם שחקני נבחרת הבייסבול הישראלית האולימפית אשר לוו על ידי סילבן אדאמס, מהתומכים המרכזיים בנבחרת. בספטמבר 2019 ניצחה הנבחרת במוקדמות המשחקים האולימפיים, וקיבלה את כרטיס הכניסה למשחקים האולימפיים שצפויים להתקיים בקיץ 2020 בטוקיו. הנבחרת הישראלית מקיימת השבוע הכנות ואימונים לקראת התחרות העולמית.
.
הנשיא ברך את השחקנים, איחל להם הצלחה רבה באולימפיאדה ולחץ את ידיהם, הנשיא אמר: "זה לא סוד שאני מעדיף כדורגל, אבל אי אפשר היה להתעלם מההישג המרגש שלכם, אני שמח וגאה לפגוש אתכם ומאחל לכם הצלחה רבה".
.
קרדיט צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
עניין מרכזי
מבזקים
- נתניהו אולץ לחתום על הסכם כניעה ונסיגה הדרגתית מלבנון
- הטעויות הטראגיות שביצע נתניהו מה-7 באוקטובר ועד המתקפה הכושלת באיראן מסכנת את המשך הברית הצבאית עם ארה״ב
- טראמפ מעדיף את ארדואן על נתניהו – מטוסי קרב מתקדמים יימכרו לטורקיה
- מי עלה ומי עוד לא מי הפתיע ומי אכזב
- 2 חיילים ו-2 חיילים נפצעו בדרום לבנון
- רעידת האדמה האדירה בוונצואלה: עשרות הרוגים, מאות פצועים – והחשש הוא מאסון גדול בהרבה
- טראמפ מקדם בתחכום ראוי להערכה סדר מהפכני בלבנון, הסכם גרעין מחודש עם איראן – והמזרח התיכון יראה אחרת



