מבזקים

טיול לטנזניה – לאנשים שהטבע קורא להם

ברוכים הבאים לחוויה הקסומה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם! טיול לטנזניה הוא התגשמות כל החלומות שלכם; הוא ההזדמנות שלכם לעצור הכל ולהתנתק לחלוטין מהעומס בעבודה, מהמיילים, החשבונות, וכל מה שמסיח את דעתכם מהיופי הטבעי שלפניכם. ביננו, אנחנו יודעים שזה חסר לכם. אתם כל כך עמוסים בעבודה, השעות במשרד משתלטות לכם על היום עד שאתם שוכחים לחלוטין להרים את הראש מידי פעם מהמסך ולהעריך את מה שנמצא מולכם. מוכנים לגלות עולם חדש ומפתיע? המשיכו לקרוא וגלו עוד על המדינה הנפלאה.
 
טיול לטנזניה – טיפים להרפתקן המתחיל

  • תבואו בראש פתוח – טיול לטנזניה יפתח בפניכם עולם ומלואו; של תרבויות עתיקות יומין שלא חשבתם שעדיין קיימות בעולמנו המודרני, של טבע פראי ומרגש, טעמים וריחות שכמותם לא הכרתם. תפתחו את הראש, אתם עומדים להעריך מחדש את כל מה שסביבכם.
  • להתנתק באהבה – אומרים שטיולים עוברים מהר מידי. ובכן, הדבר נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר בטיולי ספארי בג'יפ. הנסיעות הארוכות בשילוב עם האדרנלין, הטבע המתחלף והמפגשים המרגשים עם בעלי החיים בסביבתם הטבעית אמנם יגרמו לטיול לעבור במהירות, אבל אל תתנו לזה להרוס לכם! תהנו מהנתק ומהחוויה המיוחדת.
  • להיות בלי, להרגיש עם – נכון, החלטתם לצאת לטיול הזה כדי להתנתק ולחוות משהו קצת שונה. ובכל זאת, אחרי יום בטבע, אין כמו מקלחת חמה שאחריה מחכה לכם מיטה מפנקת. בלב השמורות הפראיות מחכים לכם מלונות מפוארים, אוהלים מאובזרים, אוכל כיד המלך ואפילו Wi-Fi.
  • לגעת בהכלטיול לטנזניה לא יוכל להיות שלם בלי שתשלבו את כל מה שיש למדינה להציע; מומלץ לשלב בין שלוש שמורות טבע שונות לפחות, להפגש עם המקומיים, להשתזף על אחד החופים הלבנים בזנזיבר ולהתפנק באחד המלונות המפוארים שבה.
  • פרטי או מאורגן? – התשובה לשאלה הזו תלויה בכם ובההעדפות שלכם. אם אתם מעוניינים בטיול לגיל הזהב, לפעמים נחמד לצאת בקבוצה ולהכיר חברים אחרים למסע. דוגמא אחרת היא טיול עם ילדים; ההמלצה היא על טיול פרטי בו אתם מכתיבים את הקצב, המסלול, ההעדפות, הלו"ז ועוד. כדאי גם לבחור ללון במקומות נוחים כדי שהילדים יוכלו לנוח ולהרגע אחרי היום הארוך, ואתם תרשו לעצמכם לבקר בספא ולהתפנק קצת בעצמכם.

מסע אחר ובלתי נשכח
 
אתם ודאי קוראים מאמר זה ומתלבטים; במקור בכלל תכננתם לטוס לסופ"ש קצר באחת מערי הבירה באירופה. גיחה קצרה, קצת שופינג והביתה. אנחנו אומרים – למה לא לשבור את השגרה? טיול לטנזניה הוא ההזדמנות שלכם לצאת להרפתקאה שלא חוויתם מעולם. הילדים יודו לכם על ההזדמנות לטייל בתוך הסרט שראו בטלוויזיה לא מזמן (יצא סרט חדש למלך האריות, רק אומרים), ואתם תזכו בחופשה מיוחדת ובלתי נשכחת שתשלב בתוכה אוכל טוב, מפגשים עם תרבויות אחרות ובעיקר – זכרונות שילכו אתכם לעד.
 
 
 
 
 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן