מבזקים

הרוגים בכבישים, גשמים, הצפות ופקקים

זה לא שבוע טוב להימצא בו בכבישי ישראל. החזאים מדברים על חורף אמיתי כולל גשמים והצפות בחלקים נרחבים בארץ, כולל במרכזה.
 
בתחילת השבוע כבר נרשמו כמה תאונות דרכים קטלניות.
השירות המטאורולוגי עדכון: אזהרה על סופות רעמים וברקים בצפון, במרכז ובים התיכון מ-18/01 ב-22:00 עד 19/01 ב-02:00. סופות רעמים וברקים נעות לכיוון ENE במהירות 15 קשר, במגמת התחזקות. מזג האוויר המגבלתי עלול להמשיך גם לאחר פקיעת תוקף האזהרה. במידת הצורך, תצא אזהרה נוספת.
.
השירות המטאורולוגי עדכון: אזהרה על שטפונות בזק בבקעת הירדן ובמדבר יהודה וים המלח מ-18/01 ב-22:00 עד 19/01 ב-10:00. קיים חשש לשיטפונות במקומות המוזכרים.
.
תאונת דרכים היתה הבוקר בין 2 כלי רכב בכביש 55 סמוך לתחנת דלק בכפ"ס. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותה של אישה (20). 3 פצועים נוספים פונו בדרגות פציעה קל-בינוני לקבלת טיפול רפואי לבי"ח. בוחני משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.
.
*מוקד זק"א ת"א: שבוע טוב. כביש 5504 סמוך למחלף אייל ת.ד. קטלנית, צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותה של כבת 30, ופינו לביה"ח מאיר ובילינסון 5 פצועים קל-בינוני.
.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף: "כשהגעתי למקום ראיתי רכב עם פגיעות פח ומרחק של מספר מטרים רכב הפוך ובסמוך אליו שכבה על הכביש אישה בשנות ה 30 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, במקביל לסריקת הזירה להערכת מצבם של הפצועים הנוספים הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה.
.
הפצועים הנוספים, בהם מספר מבוגרים וילדה כבת 11 שנפגעו באורח בינוני וקל טופלו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים בלינסון ומאיר כשמצבם יציב."
.
*שלושה נפגעים בינוני וקל כתוצאה מהתנגשות רכבם בעמוד חשמל.
.
דוברות איחוד הצלה – מחוז ירושלים: צעיר כבן 18 נפצע בינוני ושני צעירים נפצעו קל כתוצאה מתאונה במנהרת הר הצופים.
.
משה לוי חובש באיחוד הצלה סיפר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי ברכב שהתנגש בעמוד חשמל. עצרתי מיידית לסייע לנפגעים ולאחר מכן הם פונו באמבולנסים של איחוד הצלה לבית החולים הדסה הר הצופים".
 
.
*דוברות המשטרה (אגף התנועה):*
*עידכון חסימת כביש בשל הצפות*
*כביש 90 חסום לתנועה מעין גדי למצוקי דרגות בשני הכיוונים.*
*כביש 234 נחסם לתנועה מצומת צאלים לצומת אורים בשני הכיוונים.*
שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.
ציבור הנהגים מתבקש לנהוג בזהירות לא לקחת סיכונים מיותרים, להישמע להוראות השוטרים ולבחור בדרכים חלופיות.
.
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן