מבזקים

ליברמן: כך מתכנן נתניהו להמלט מהעמדה לדין

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מפרט כיצד לדעתו מצכנן נתניהו להערים על העולם כדי להמלט מהעמדה לדין. איווט גם נותן פתרון הגיוני. כדאי להקדיב לו.
.
במוצאי שבת גם חשף ליברמן כי נתניהו שלח את ראש המוסד לקטאר כדי לבקש מהשליט להעביר כספים לחמאס במטרה להגיע לרגיעה מול הארגון השולט ברצועה.
.
אשר להתנהלות נתניהו בתחום המשפט הפלילי, ליברמן מתחיל במחמאה, ממשיך בחשיפה ומסיים באזהרה לעם ישראל:
נתניהו הקמפיינר הכי טוב בעולם. איש חכם ומודע למצבו. מבחינתו ריצה בבחירות ב-2 במרץ זו לא ריצה לראשות הממשלה, אלא ניסיון לחזק את מעמדו במו"מ מול הפרקליטות. נתניהו יסגור עסקת טיעון בין ה- 2 ל-17 במרץ כי הוא יודע היטב שעד ה- 17 במרץ הפרקליטות רשאית לשנות סעיפים בכתב האישום מבלי להזדקק לאישור בית המשפט.
ב-17 במרץ נקבע המועד להקראת כתב האישום. מהרגע הזה כל העניין המשפטי עובר מהפרקליטות לאחריותו של בית המשפט, ולכן נתניהו לא יקח סיכון.
.
כפי שהוא עשה סיבוב על תושבי שדרות והדרום והבטיח למוטט את שלטון החמאס; כפי שהוא שעשה סיבוב על תושבי בקעת הירדן והבטיח לספח את הבקעה; כפי שהוא עשה סיבוב על תושבי יו"ש והבטיח להחיל ריבונות, היום הוא עושה סיבוב על בוחרי הליכוד ועל שותפיו לבלוק החרדי-משיחי.
כל מה שהוא רוצה כרגע זה להגיע לעסקת טיעון לפני הקראת כתב האישום. כל השאר לא מעניין אותו. כמה שהוא יהיה חזק יותר בבחירות, במיוחד אם הליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, לדעתו, זה יעזור לו לסיים את ענייניו המשפטיים בנזק מינימלי.
.
רק תרחיש אחד יכול למנוע עסקת טיעון והוא שהבלוק שלו יגיע ל-61 מנדטים. במקרה כזה הוא יעביר מיד את פסקת ההתגברות ולאחר מכן את החוק הצרפתי. לכן, נתניהו מחכה ל-3 במרץ, לראות מהן התוצאות הסופיות של הבחירות.
.
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן