מבזקים

כחול לבן מתרסקת: הערבים אפילו לא ימליצו על גנץ להרכבת ממשלה

גורלה של כחול לבן נחרץ בבחירות אלה: התאגדות האינטרסים של הנדל וגרמן או של יעלון ושלח אין לה סיכוי לשרוד. הפערים האידיאולוגיים עמוקים מדי מכפי היכולת לשרוד פוליטית בזר קוצני אחד שאינו מסוגל להדיף ריח אחיד מתקבל על הדעת.

.

לפיד חהפוך לדמות הקארטונית המוכה

יש עתיד תיאלץ להיפרד מהצמד המוסר כשלעצמו של  גנץ – אשכנזי ויאיר לפיד, אם לא יכלכל מעשיו התבונה, יהפוך לסוג של בוז׳י הרצוג לעניים.

.

המפסיד מנצח הגדול של הבחירות בצד הדמאלי של המפה הוא הוא הגוש הערבי שצבר כוח חסר תקדים. ליש נתיד אין עתיד לא בגלל לפיד עמו בגלל מפעילת בובת הסמרטוטים שהוא כנוע לגחמותיה ושמה עופר שלח. לפיד חייב לעשות ומייד רי-שאפל מיידי הכוחותיו – אחרי אפילו ברשת לא יקחו אותו. מקבימום לפורום של יעקב אחימאיר בערוץ 11   .

.

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה: "אני רוצה לברך את הציבור שלנו, גם הערבי וגם הרבה מהציבור היהודי שתמך ברשימה המשותפת. אנחנו עומדים על 15, זה ההישג הפרלמנטרי הגדול היותר אי פעם מאז 1949 – הישג מטורף".

.

 

הגוש הערבי לא רק מנצח אלה נותן לבני גנץ גט סופי:

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה:

"לי לא יהיה שום קשר עם גנץ. אם הוא רוצה הוא יכול להתקשר אליי. המלצנו עליו בפעם הקודמת לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן. במפלגת כחול לבן יש לא מעט גזענים כמו האוזר והנדל. אנחנו לא רוצים שום קשר עם כחול לבן לאור הקמפיין הגזעני שלהם", דברי איימן עודה.

.

ואכן, לא רק שהערבים הלכו לקלפיות אלא שיהודים רבים שהתאכזבו מהריצה המשותפת של מרצ עם העבודה זזו אל הקיצון הכי הזוי. זה מוטט גם את מרצ והעבודה ובעיקר את החלק השמאלי בכחול לבן שמובילים שלח ולפיד.

.

רמי יצהר

Rami Yitzhar

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן