מבזקים

שטיין מחליף את חנה פרי-זן בראשות ״פעילים״

חנה פרי-זן פורשת מתפקיד יו"ר חברת פעילים ורונן שטיין ימונה ליו"ר חברת ניהול ההשקעות הבנקאית המובילה בישראל המנהלת כ-18.5 מיליארד שקלים, כך הודיע בנק הפועלים. 

.

שטיין מילא ב-26 השנים האחרונות שורה של תפקידים בכירים בבנק הפועליםבתפקידו האחרון היה הממונה על החטיבה הקמעונאית של בנק הפועלים וקודם לכן יו"ר ומנכ"ל חברת ישראכרט.

.

רונן שטיין (54) מילא לאורך 26 שנותיו בבנק הפועלים שורה של תפקידים בכירים, שהאחרון שבהם משנה למנכ״ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק. הוא פרש מהבנק לפני כארבעה חודשים, ובעבר מילא את תפקיד יושב ראש דירקטוריון חברת ישראכרט, תפקיד אליו הגיע לאחר ששימש כמנכ"ל החברה.טרם הצטרפותו לחברת ישראכרט שימש שטיין בשורה של תפקידים בבנק הפועלים.  

שטיין בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במשפטים.

.

מנכ״ל בנק הפועלים דב קוטלר אמר כי: "אני סמוך ובטוח כי חברת פעילים תמשיך לבסס את מעמדה כחברת ניהול ההשקעות הבנקאית המובילה בישראל. רונן שטיין, יחד עם ההנהלה והעובדים של החברה, יובילו את פעילים להישגים חדשים שיבטיחו את מעמדה כחברת ההשקעות המובילה בישראל לטובת הלקוחות של החברה״. לדברי מנכ"ל בנק הפועלים, "הבנק ממשיך באסטרטגית העמקת הפעילות בשוק ההון ותחת ההובלה של שטיין יחד עם עובדי החברה, תמשיך חברת פעילים ולבסס את מעמדה כחברה מובילה בתחומה".

.

דב קוטלר הודה לחנה פרי-זן ולפועלה הרב ב-7 השנים האחרונות שבהן ניווטה בהצלחה רבה כיושבת ראש פעילים ואמר כי בתקופה זו הצליחה חברת פעילים להגדיל משמעותית את היקף הנכסים המנוהלים על ידה, בשיעור ניכר, והפכה להיות החברה המובילה בתחומה בשוק. קוטלר איחל לגברת פרי-זן הצלחה רבה בהמשך דרכה. 

חברת פעילים הינה חברת ניהול התיקים הבנקאית הגדולה בישראל. חברת פעילים מנהלת כיום נכסים פיננסיים בהיקף של כ18.5 מיליארד שקל ליותר מ-6800 לקוחות, המשקיעים בשוקי הארץ וחו"ל.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן