מבזקים

ליברמן נשאר באופוזיציה ותוקף את גנץ בחריפות

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, הודיע שלא יצטרף לממשלת הימין החרדי משיחי של נתניהו. בהודעתו תוקף ליברמן בחריפות את בני גנץ. ביקורת דומה משמיע יו״ר מרצ, ניצן הורוביץ. לפי שעה, עמיר פרץ משמיע דממה חשודה.

 

קיימת גם אפשרות שחברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר שנבחרו בכחול לבן ברשימת תלם של בוגי יעלון יערקו, ויצטרפו לבני גץ ואפשר שמי מהם אפילו יהפוך לשר.

 

ובתחילת השבוע אמר ליברמן:

״השבוע "ישראל ביתנו" הוכיחה שוב שאצלה מילה זו מילה. יש לנו דרך, יש לנו עקרונות ויש לנו תפיסת עולם. לא ניתן לקנות אותנו לא בתפקיד שר ולא בתפקיד יו"ר ועדה, ובניגוד לאחרים אין בכוונתנו לסטות מהדרך שלנו ומההבטחות לציבור שבחר בנו.

.
לפני כשלושה שבועות הצגנו את תנאי הסף שלנו לכניסה לממשלה. תנאים, שגנץ קיבל והליכוד דחה. ולכן המלצנו לנשיא על גנץ כמועמד להרכיב ממשלה. אולם תנאים אלו אינם מתיישבים עם תפיסת העולם של המפלגות החרדיות והמשיחיות בקואליציה המתגבשת.

.

הממשלה שעומדת לקום אינה ממשלת אחדות, אלא ממשלת נתניהו עם הגוש חרדי-משיחי אליהם מצטרפת מפלגת חוסן לישראל. לכן, "ישראל ביתנו" תשרת את עם ישראל מהאופוזיציה, שזאת גם זכות גדולה.
בנוגע למשבר הקורונה והמשבר הכלכלי – נתייחס לגופו של עניין. במידה והממשלה תוביל מהלכים נכונים, בשני תחומים אלה, נתמוך בה. במידה ונחשוב שהצעדים אינם מספקים, נתנגד.״

.

*

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ על תמיכת גנץ בחוק לביטול הלכת דרעי פנחסי: "גנץ יהיה שותף בכיר להשחתת המערכת הפוליטית"

*

"זאת לא ממשלת אחדות, זאת ממשלת שחיתות. גנץ מסתמן כנאמנו החדש של נתניהו והוא מפר בשיטתיות את כל הבטחות הבחירות הכי בסיסיות שלו. במקום למנוע מראש ממשלה לכהן תחת כתב אישום, גנץ שוקל לקדם חוק שיכשיר את המשך כהונתו. אם גנץ יהיה חתום על חוק עוקף הלכת דרעי פנחסי, הוא יהיה שותף בכיר לפשע של השחתת המערכת הפוליטית".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן