מבזקים

בלעדי: גנץ דורש ממשלה מיד ולא – יפרוש מהפוליטיקה

רמי יצהר Rami Yitzhar מדווח בלעדית ל״עניין מרכזי״: בני גנץ מרגיש מובס ומושפל. הוא דורש ממשלה מיד בתנאים שסוכמו או ש… מקורבים מספרים לנו שהוא פגוע עד עמקי נשמתו וחש שנתניהו לא רק מפר סיכומים ביניהם, אלא גם משפיל אותו באופן ״שלא חווה מעולם״.

 

הגורמים הללו אומרים כי גנץ נקלע למלקחיים נוראיים שבהם הוא מאשים בעיקר את גבי אשכנזי. הגורמים הללו אומרים שאת הדייסה רקחו לו באכזריות אין קץ נתניהו ואשכנזי. הם גררו פנימה את בני גנץ ועכשיו ״עושים ממנו צחוק״.

 

המקורבים החלו לפזר איומי חקיקה נגד ביבי אבל לפיד והורוביץ, יחד עם הערבים, לא יתמכו בכך ולו כדי להשפיל את גנץ עוד יותר. כשבני גנץ קם בשבוע שעבר כדי להשבע לתפקיד יו״ר הכנסת, ג׳וב שנפל עליו במפתיע, הוא סינן למיקי חיימוביץ׳ ״אף פעם לא רציתי להיבחר לשום תפקיד״. אמר, עלה לדוכן ונכנס בהתנדבות למלכודת שנתווטה לו בתיחכום אופייני לביבי ובערמומיות ידועה לשימצה נוסח אשכנזי.

 

ועכשיו, בני גנץ שוקל ברצינות ״לזרוק הכל ולחזור הביתה״ אם נתניהו ימשיך להתעלל בו כפי שהוא עושה לו בשבוע האחרון. האיום רציני וביבי שוקל את המצב ברצינות. אחרי הכל הוא מעדיף את גנץ הכנוע והשברירי על פני יורשו התככן המסוכן.

 

במקרה כזה, גבי אשכנזי ישתלט וימשיך את המהלך עם נתניהו בתנאים של ביבי. לדברי הגורם הבכיר המעורב: גנץ דורש לסגור עניינים מייד, לפני חג הפסח או ש…״.

 

ובינתיים, גנץ, שבגד בחבריו ובעיקר במיליון המצביעים והפר הבטחה לא לשבת בממשלה תחת הנאשם נתניהו, הפך לבדיחה גלויה בקרב שותפיו לשעבר. הנה עופר שלח למשל שהסתלבט על גנץ בהאי לישנא:

 

‏״גורמים בכחול לבן״ מאיימים לחדש את החקיקה נגד נתניהו אם לא יתקדם המו״מ איתו.
‏כמה נלעגים אתם. אם לא הייתם זוחלים לחיקו החקיקה הזו כבר היתה בעיצומה. קודם נכנעתם, עכשיו אתם מבקשים רחמים ומאיימים באקדח ריק״.

.

רמי יצהר Rami Yitzhar, עניין מרכזי

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן