מבזקים

קורונה עכשיו ואפוקליפסה אחר כך – זה העידן החדש שלפנינו

לונדון עכשיו. עצובה כמו ניו יורק, כמו פריס, כמו רומא, כמו ברלין וכמו הרחובות בשכונה שלי.

זו אשליה להניח שאוטוטו הכל חוזר לקדמותו.

.

העולם לא ישוב להיות ישות גלובאלית עם תנועה חופשית בלתי מוגבלת. הווירוס הזה יותיר טראומה עולמית שלא תימחה בקלות.

.

וזה עוד כלום לעומת הווירוס הבא שעליו עמלים כבר שנים טובי המוחות בעולם מכל המדינות העשירות והערמומיות. טובי בחורינו ובחורי הגויים מקבלים תקציבי ענק כדי לבשל את המירקחת המורעלת והקטלנית מכולן.

.

גם הטובים וגם הרעים מתכוננים כבר שנים למטרה אחת: לייצר את מנגנון ההפעלה וההפצה האולטימטיבית של הווירוס הקטלני שיהרוס בבת אחת וברגע אוניברסאלי אומלל אחד את כל המערכות הממוחשבות בעולם.

ממחשבים לטלפונים, ממכוניות עד בנקים, ממטוסים עד טלוויזיות, מחשמל עד זרימת מים ובקיצור, הווירוס הבא יחזיר את המין האנושי אלפי שנים לאחור ללא יכולת התאוששות מיידית.

.

מישהו שולח לכם רמזים ואתם מתעלמים

 

עוד נתגעגע לימי האייפון והנטפליקס, הווטסאפ והמכונית, החשמל והמים הזורמים. המוח האנושי שיצר את כל הטוב הזה גם עומד להרוס אותו. כי כאלה אנחנו, בני האדם. לעולם איננו משתחררים מן הצורך לשנוא מישהו, לחפש אויב מדומה, להתאחד רק כדי להרע לאחר או על מנת להתגונן מסכנות הנגרמות בידי האחר.

.

מן הקרונות שהובילו חפים מפשע למשרפות, דרך האטום וזיהום הסביבה ועד לקורונה העכשווית, שכבר הדביקה יותר ממיליון בני אדם ואינה חדלה לרגע, המין האנושי אינו חדל להמציא ולשכלל את מנגנון ההרס העצמי שלו.

.

מישהו בקוסמוס מנסה לשלוח לנו כל העת אותות אזהרה אבל אנחנו מצפצפים ומכתירים לעצמנו מלכים וקיסרים מכחישי מציאות נוסח טראמפ הרשע וחבריו הנכלוליים. תתחילו לארוז – הסוף קרוב מתמיד.

.

אגב, למישהו יש מסכה M95 מיותרת? להחלפה במתכון להכנת חזרת מדהימה בלי סוכר ובלי גלוטן. ונאמר כולנו – דיינו!

.

רמי יצהר Rami Yitzhar
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן