מבזקים

נתניהו משפיל את גנץ ומאלצו לזחול ולהתחנן

גנץ מגיע לליל הסדר מבולבל לחלוטין וחסר אונים עד אומלל. כמה עצובה ההכרה שהוא מרגיש איך ביבי עושה ממנו צחוק וחש על בשרו מה שבמשך שנים רבים וטובים ממנו אכלו אצל נתניהו: תבשיל שנרקח באומנות כך שהטועם מורעל והופך סרח עודף מיותר. ביבי עושה את זה לכווולם אבל תמיד יימצאו הפראיירים הבטוחים שאצלם זה יהיה אחרת.

 

גנץ אוכל עכשיו מה שהקוסם בישל לו ויודע שהוא נמשך בכחש לקלחת שגדולה עליו אלפי מונים. התרגיל הזה ענק עליו ועל גבי אשכנזי המחזיק מעצמו קוסם לא פחות מתוחכם מביבי. גבי טועה היום הוא גם מבין שנתניהו עובד גם עליו ומכין לו את ההשפלה הבאה אם רק יעז להרים ראש בעתיד.

 

 

נתניהו מסתלבט על הגנרלים רבי האלופים משל היו טירונים תמימים וחסרי אונים. נתניהו אומר לגנץ שרק הוא קובע את התנאים:  ״טייק איט אור ליב איט. אני הבוס ועכשיו גם הציבור מבין זאת. ריסקתי אתכם לשביבי מפלגות ואם אקח אתכם בסוף אז זה כי התחשק לי ולא כי אתם שווים משהו מה שגם שאסלק אתכם ברגע שיתחשק לי״.

 

 

זה המסר של ביבי. לכן, ההודעה ערב החג של גנץ עלובה מתמיד וחסרת משמעות לחלוטין.

גנץ כתב: "זוהי אינה עת למשחקים על זמן, לכיפופי ידיים ולפוליטיקה קטנונית. כך אני מחויב להתנהל.
כפי שאתם בוודאי יודעים, המשא ומתן ביננו לבין הליכוד להקמת ממשלת חירום לאומית כמעט והושלם בהצלחה השבוע. אף צד לא קיבל את כל דרישותיו, גם לא אנחנו. אבל כל צד קיבל את הדברים ההכרחיים עבורו בכדי שנוכל לשרת את אזרחי ישראל נאמנה בתקופה שלפנינו.
היינו קרובים מאוד לברך על המוגמר, ואז הגיעו נתניהו ואנשיו עם דרישה לפגוע בעבודה התקינה של הוועדה לבחירת שופטים בניגוד למה שכבר סוכם.
הודענו להם שאנו חפצים בהקמת ממשלת חירום לאומית – אבל לא בכל מחיר.
איחוד כוחות בשעת משבר הוא חשוב – אבל דווקא בשעות כאלו, שמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק למען עתיד ישראל, חשובה קריטית.
***
אחיי ואחיותי, ישראל חשובה לי. אתם חשובים לי. כפי שהצהרתי מיומי הראשון בפוליטיקה – אפעל בכל כוחי למען עתיד טוב יותר לכולנו מכל מקום בו אהיה. נילחם ביחד בקורונה, נדאג לכלכלה, נדאג לכם. ולעולם לא נאפשר לפגוע בשלטון החוק והדמוקרטיה״, כותב הגנץ הבוגדני שבסוף גם אוכל את הדגים המסריחים וגם מגורש מהעיר. לקראת כניסת החג נמסר כי ביבי וגנץ בירכו זה את זה בחג שמח וסיכמו להמשיך במו״מ בצטת החג.

 

ואגב, בסקר שפורסם ביום רביעי נתניהו מזנק ל-42 מנדטים אילו נערך עכשיו סיבוב רביעי של הבחירות. כחול לבן היה נצטמק במקרה כזה ל- 27 מנדטים לפי 18 לכחול לבן ו-9 ללפיד עם יעלון.

 

בסקר זה גוש הימין עולה לרוב מוחלט של 64 מנדטים אחרי התרסקות גוש המרכז שמאל.

 

 

***

 

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן