מבזקים

נדחה ערעורו של האנס: יירצה 15 שנות מאסר

F3F3C6A0-E322-4812-8215-E20072355D4E

בית המשפט העליון קיבל את עמדת המדינה והותיר על כנו עונש של 15 שנות מאסר בפועל שהושת על הנאשם, אשר במשך שנים רבות אנס וביצע מעשי סדום בקטינה, בתה של בת זוגו. בית המשפט העליון אף הותיר פיצוי מקסימאלי למתלוננת בסך של 250,000 ₪ וציין, כי בהתחשב בסבלה של המתלוננת והשברים שעליה לאחות, סכום זה אינו נראה מופרז כלל ועיקר.
.
הנאשם הורשע על יסוד הודאתו במסגרת הסדר טיעון בעשרות עבירות מין חמורות של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים שביצע כלפי בתה של בת זוגו.
הנאשם ביצע את העבירות בביתם בעשרות הזדמנויות שונות, במשך כ-4 שנים, בין השנים 2014-2018, מאז היות המתלוננת בת 14 והפסיק את המעשים מספר חודשים לפני שהגיעה המתלוננת לגיל 18 . כמו כן, הורשע הנאשם בביצוע עבירות מין כלפי ילדה נוספת בת 12, בתם של זוג חבריו.
.
הנאשם נידון בבית המשפט המחוזי בירושלים לעונש של 15 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך של 250,000 ₪, והגיש ערעור על גזר דינו.

בית המשפט העליון כאמור קיבל את עמדת המדינה ודחה את ערעורו. ביהמ"ש העליון ציין, כי "המערער עשה אפוא את אשר עשה מתוך בחירה. בחירה רעה זו הותירה אחריה הרס וחורבן, שבמרכזם נערה צעירה שחייה אינם חיים. המערער צריך לתת את הדין על
כך ללא הקלות וללא הנחות.

.

מדובר בעבריין מין אשר מכלכל את צעדיו, פועל למימוש דחפיו המעוותים כמתוכנן ומבלי לחשוב על אשר יקרה לקורבן, ואחר כך מצדיקם."
.
את המדינה יצגה בהליך הערעור עו"ד אפרת גולדשטיין רוזן מהמחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה. בבית המשפט המחוזי בירושלים נוהל התיק ע"י עו"ד נועה עזרא מפרקליטות מחוז ירושלים.
.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן