מבזקים

ועכשיו המועדונים והמסעדות לוחצות לפתוח

בעלי מועדונים ומסעדות הם הצעקנים התורנים. גם הם רוצים לחזור לעבוד, להיפתח לציבור בלי הגבלות ולמנוע המשך הקושי הכלכלי.

 

המוחה הקולני התורן הוא שאול מזרחי ממועדון הבארבי התל אביבי שאמר כי "יש פה אנשים שצריכים להביא לחם הביתה", הוסיף מזרחי, "איזו ברירה יש לנו? המצב הזה הזוי ואנחנו חייבים לחזור לשגרה. אנחנו מוציאים קול קורא לאומנים שרוצים לבוא ולהופיע".
.

"במשרד התרבות יש כאוס מוחלט. כל ההחלטות וכל המתווה שלהם מאתמול – לא התייעצו עם אף אחד. זרקו פצצה לחלל האוויר בלי שום בסיס".

.
מזרחי התייחס להודעת צרת התרבות הכושלת מירי רקב. המתווה שפורסם אמש מאפשר את פתיחת האולמות מאמצע החודש הבא, אך בתנאי שהושבת הקהל תתבצע תוך שמירה על מרחק של שני כסאות בין אדם לאדם. טענת רגב, כי המתווה גובש בתיאום עם פורום מוסדות תרבות, מוכחש נמרצות ונטען כי השרה מפיחה תקוות שווא בקרב 150 אלף עובדי הענף.
.
רקב שעוברת לתיק התחבורה, עוררה זעם בהתנהלותה ומוסדות התרבות בכל רחבי הארץ הודיעו על יציאה משותפת למחאה מאוחדת נגד התוכנית.

.

ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית ליסין, מסרה: "זו פשוט חוצפה! אני המומה מזה שהשרה מודיעה ביום האחרון לכהונתה על חזרת התיאטרון בלי להבין את המורכבות. ההודעה הזו זורה חול בעיניים של כל היוצרים, מבלי לתת שום פתרון אמיתי מלבד יחסי ציבור לשרה".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן