מבזקים

נתניהו מוביל לאסון – פרופ׳ סדצקי התפטרה

המצב חמור בהרבה ממה שנדמה לכם. אנחנו, כאן ב״עניין מרכזי״, מזהירים כמה שבועות מן הצפוי. זה קורה עכשיו ויחמיר בהמשך והכל בעיקר כי השלטון מסרב להכיר פומבית בעובדה הידועה היטב לכל מי שצריך. יש מגזר אחד שמפיץ את הנגיף אבל מטעמים פוליטיים לא מטפלים במוקד הבעיה. במקום זה נטפלים לעירונים תמימים שחוטפים מהיום דוחות אכזריים של 500 שקלים. לפעמים זו מתנה הדוח אם על הדרך אתה לא חוטף מכות רצח או הסעה למעצר באזיקים.

 

כל זה נמאס לפרופסור סיגל סדצקי שהודיעה עכשיו על התפטרתה. ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, פרופ' סיגל סדצקי, פירסמה את מכתב ההתפטרות. תקראו טוב טוב את הכתוב ובעיקר מה היא רומזת בין השורות.

 

.

"לאחר שנים ארוכות של שירות ציבורי בכיר, שבו השקעתי את כל יכולותיי למען מדינת ישראל ואזרחיה, הגיעו החודשים האחרונים ששינו באופן דרסטי את החיים בישראל ובעולם כולו", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "בחצי השנה האחרונה אני מלווה יום-יום, שעה-שעה, לילות, סופי שבוע וחגים את משבר הקורונה".

הלאה: "בניהול מגיפת הקורונה כיום, תהליך ניתוח הנתונים וקבלת ההחלטות הפכו מסורבלים ואיטיים. ברגע זה נראה שאנו עוברים לקבלת החלטות תזזיתיות ולא-מבוססות, וזאת מבלי לשקול את ההשלכות הרחבות על בריאות הציבור לטווח הביניים והארוך תוך הזנחת העיקר וההכרחי. מדובר במגיפה קטלנית, ערמומית וזריזה והטיפול בה חייב להיות נחרץ וחד. בכל מקום בו הטיפול והמהלכים אינם תואמים את האתגר התשלום כואב ומר״.

.

לשר הבריאות נודע על ההתפטרות מהתקשורת. חכו לספינים. הם יגיעו. עוד ילכלכו אותה ויאשימו אותה במגוון האשמות. ככה זה אצל ביבי.

.

מאוחר יותר מסר שר הבריאות: "פרופ' סיגל סדצקי היא עובדת מסורה שפעלה לילות כימים למען בריאותם של אזרחי ישראל. אני מבקש להודות לה על עשייתה ומאחל לה הצלחה בהמשך הדרך".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן