מבזקים

גמזו הוא פוליטיקאי בשקל ואינטרסנט בלי בשורה

כבר שנים, כל מי שנאלץ להגיע לבית החולים איכילוב מקלל את האימ-אימא של מי שמתיר לגבות את סכומי הכסף המטורפים בעבור חניית האוטו בחניון המקומי. מחירי רצח שזכו לביקורות קטלניות. אבל לגמזו זה לא מזיז. לא טוב לכם? אל תבואו אלי.

 

גם במקום העבודה הזה גמזו אינו מן החביבים והנערצים. הסיפורים אודותיו עוד יצוצו בהמוניהם וישנו במהירות את הדימוי שהוא מנסה לבנות לעצמו החל מהיום.

 

כבר לפני שנה הביע גמזו שאיפה להפוך ממנהל בית חולים לחבר כנסת. יש לו יומרות, לבחור ולכן, תפקיד הפרוייקטור הוא מבחינתו לא יותר מאפשרות לקמפיין חינמי על גב הנגיף.

 

בפועל, העסקן הרפואי גמזו, המתנדנד כבר שנים בין השירות הציבורי הממשי במשרד הבריאות לניהול (כושל להפליא יש לציין) של בית החולים התל אביבי איכילוב, מנסה עכשיו להלך בין הטיפות. מטרתו היחידה היא להשתמש במקפצת הפרוייקטור לצרכים אישיים אינטרסנטיים. איך אני יודע? מניתוח אמירותיו לציבור אמש.

 

גמזו נתן הצגה לא רעה אבל זה היה בסך הכל שואו די עלוב. בלי בשורה, בלי חידושים, בלי תשובות לשאלות הפשוטות והבסיסיות ביותר שהופנו אליו בשלוש הרשתות בחדשות הערב. אלמלא היה שואו מן תאב תקשורת לא היה מתמסר לראיונות חיים בזה אחר זה לשלוש רשתות הטלוויזיה. הוא רצה זמן מסך וקיבל אותו. אבל חוץ מלקשקש אין לא תשובה זולת ״תעטו מסיכה״. על כך ייאמר חרטטן צמרת הגיע לדרג חוסר הכישרון.

 

הבוקר כבר אמר בסביבת שר הבריאות אדלשטיין שאין לשכוח שהוא הבוס ושגמזו הוא רק סוג של פקיד, קמב״צ לעת מצוא ולא יותר מזה.

 

ושלא יהיה לכם ספק: גמזו לא ימגר את הקורונה. מדובר בבחור כוחני שלא רואה אף אחד ממטר ומרוכז רק בעצמו. כל היתר הצגות.

 

רמי יצהר

Rami Yitzhar

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן