מבזקים

נעצר חשוד ברצח קשיש בירושלים

44877D00-A922-46CD-8032-8EB3019E4D4B

צעיר כבן 18 נעצר בחשד לניסיון רצח וביצוע שוד ופציעה וחבלה בנסיבות מחמירות באתר בניה ברמת שלמה בירושלים – הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד.

.

ראשיתה של חקירת המשטרה בתאריך 17.8.20, לאחר שהשוטרים הוזעקו לאתר בניה בשכונת רמת שלמה בירושלים, בעקבות אדם כבן 75 (מרכז הארץ) שאותר במקום ע"י עובדי האתר כשהוא סובל מחבלות חמורות, ופונה לבית החולים במצב קשה מאוד בו לא ניתן לתקשר עמו ולקבל את גרסתו.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה, שהחלה בביצוע פעולות חקירה מהירות תוך שימוש בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשות המשטרה, שהובילו לאיתור זהותו של החשוד (18, מזרח ים), למעצרו בתאריך ה 19.8.20, וחקירתו בחשד לניסיון רצח וביצוע שוד ופציעה וחבלה בנסיבות מחמירות.

.

עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי בין החשוד לקורבן הייתה היכרות מקדימה ככל הנראה על רקע מיני, וכי נפגשו בשעת לילה באתר הבניה, שם עפ"י החשד תקף החשוד את הקורבן באמצעות שימוש במוט ברזל, שדד ממנו את מכשירו הנייד, מפתחות רכבו ופריטים נוספים, פצע אותו באורח קשה מאוד ונמלט.

.

חוקרי המשטרה בפעולות חקירה נוספות, הצליחו לאתר את המכשיר הנייד ולהשיב אותו וכן את מפתחות רכבו של הקורבן, אותן השליך החשוד בשטח פתוח.

בעקבות מכלול הראיות והממצאים שהצליחו לאתר חוקרי המשטרה, יחד עם חקירתו היסודית של החשוד, הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת, ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע ע"י הפרקליטות, ומעצרו הוארך עד לתאריך 10.9.20 לצורך הגשת כתב האישום נגדו.
.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן