מבזקים

גנץ מאיים שוב: תקציב או בחירות

בני גנץ אמר במצאי שבת: "השבועות הקרובים יראו לי אם יש כוונה לעבוד למען האזרחים. אם זה לא יקרה, אני אמשיך לעבוד למען המדינה. אני נפגשתי עם יעלון ועם אחרים, אם הממשלה לא מתפקדת, אני אחזור לסדר העדיפויות האותנטי שלי. אם הממשלה לא תתפקד לא תהיה לי ברירה אלא לחשב צעדים".

.

עוד אמר גנץ בראיון טלוויזיה: "אנחנו הצטרפנו לממשלה על מנת שתתפקד בזמן חירום. אנחנו נאבקים ונמשיך להיאבק שהממשלה תתפקד, ובשביל זה צריך שסדר העדיפויות של המדינה יהיה לפני סדר העדיפויות של ראש הממשלה או של הליכוד", תקף גנץ. "שהממשלה תתפקד על כל המרכיבים שלה, שתכין תקציב, שתהיה ישיבת שרים לענייני חקיקה, ואם לא – יש חברים אחרים בכנסת, אני אבחן כל חלופה אחרת".

.

בנוגע לנגיף אמר: "הסגר היה מהלך הכרחי. ביצענו צעדים מתוך כוונה שלא להגיע אליו, אבל לא הייתה ברירה", אמר. "היה צריך לבלום את המגפה ולעבור למדיניות יציאה מדורגת ומבוקרת".

גנץ התייחס גם לפתיחת הגנים בערים האדומות ופנה גם לציבור להירתם למאבק במגפה: "אנחנו צריכים לא לתת לפוליטיקה להיכנס לקורונה. הדרג המקצועי קבע את הערים האדומות, הוא החליט שבגיליאים הצעירים חלופת הגן בערים האלה היא עדיפה אפדמיולוגית. עכשיו כשהמספרים נמוכים אני קורא לציבור – לא יהיה פה קסם, כשמתחילים לפתוח, יש סכנה חמורה לעלייה בנתונים".

.

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן