מבזקים

ערן זהבי חלה בקורונה וכועס מאוד

כוכב נבחרת ישראל אובחן בהולנד כשהוא חולה קורונה מאומת. הכדורגלן חזר לקבוצתו בעיר איינדהובן ונבדק כמו שאר שחקני הקבוצה לקראת משחק הליגה של psw.

 

זהבי קונן על כך שהצליח להתגונן מהנגיף במשך תקופה כה ממושכת בעת שהותו בסין ודווקא עכשיו נדבק כנראה בעת שהותו בנבחרת במסע משחקיה האחרונים.

 

זהבי:  אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר עד עכשיו, גם אני חיובי לקורונה. תודה לכל השואלים, הכול בסדר ואני מרגיש טוב. יש לי הרבה מה להגיד על מדיניות הבדיקות והאפקטיביות שלהם בקפסולה של נבחרת. הרי אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד? היו לי שתי תוצאות שליליות, אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר, גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף… אבל הבדיקה יום לפני כן יצאה שלילית אז קישרנו את זה לעומס המשחקים ושינויי מזג האוויר.

 

."מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצדקה לבדיקות, הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות. הכול כל כך מבולבל, כל כך נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח! מי שחולה עם תסמינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מדבק בכל מקרה! בקיצור, כאוס שלם. קורונה שיגעת את העולם. יאללה, תעופי מפה כבר. בריאות לכולם".

.

רמי יצהר Rami Yitzhar MerkaziTV

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן