מבזקים

נהג מואשם בהריגה ובהפקרת הקורבן

בתום חקירה אינטנסיבית ומתוחכמת של בוחני וחוקרי משטרת ישראל הוגש הבוקר בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד צעיר תושב נצרת.

.

בצהרי יום שני של חול המועד סוכות (5/10) התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה אודות תאונת דרכים, שהתרחשה בכביש 79 סמוך לכניסה למצפה עדי ובה פגע רכב פרטי בשלושה הולכי רגל, שעמדו בשול הדרך, ונמלט מהמקום.

.

כתוצאה מהתאונה נהרג גבר (38, נצרת) ושני גברים נוספים נפצעו האחד באורח קשה (66) והשני (50) באורח קל (עפ"י גורמי רפואה).

עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים לזירת האירוע. הבוחנים אספו ממצאים ופתחו בחקירת נסיבות קרות התאונה. מחסומים הוקמו במטרה לאתר את הנהג הפוגע וכן נערכו סריקות נרחבות. במהלך הסריקות איתרו השוטרים את הרכב הפוגע, שרוף סמוך לבית העלמין של תל עדשים.

.

חקירה של צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב גליל, תוך שימוש באמצעי חקירה טכנולוגיים מתקדמים הביאו עוד ביום האירוע לאיתור זהותו של הנהג הפוגע (23, נצרת) ולמעצרו.

החקירה העלתה, כי ביום האירוע ההרוג ואחד הפצועים נסעו יחד ברכב טנדר חזרה לנצרת, כאשר לפתע נוצר תקר בגלגל. השניים התקשרו למעסיקם, אשר הגיע לסייע להם בהחלפת התקר. בזמן שהשלושה עומדים בסמוך לטנדר הגיח לפתע הנאשם יחד עם רכבו, פגע בכל השלושה ונמלט במהירות מהמקום.

.

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר בחנה את הראיות והגישה הבוקר (2/11) כנגד הנאשם בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בין היתר בגין עבירה של הפקרה לאחר פגיעה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 14 שנים תאונות דרכים יכולות להתרחש לכל אדם, אך משטרת ישראל רואה בחומרה את התנהגותם של אותם נהגים עבריינים, אשר מעדיפים לעזוב את המקום ולהשאיר בצד הדרך מתבוססים בדמם את הפצועים מבלי לסייע להם.

.

 

קרדיט: דוברות המשטרה👇

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן