מבזקים

החל השת״פ המעשי בין הכדורגל הישראלי לאמירויות

5FE6798A-C68F-4E77-8E39-E29257F8260F

הודעה מתורגמת לעברית שהוציאה מנהלת הליגות של אבו-דאבי:

משלחת רשמית המייצגת את מנהלת ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל הגיעה ביום ראשון לאיחוד האמירויות לביקור בן שלושה ימים.

.

המשלחת כללה את ארז כלפון, יו"ר ליגת הכדורגל המקצוענית בישראל, ומספר גורמים בכדורגל בישראל. הם התקבלו בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי על ידי חבר הנהלת הליגה המקצועית של איחוד האמירויות הערבי, סעיד עוביד אל כאבי.

.

הביקור נועד לדון באמצעי שיתוף פעולה של המנהלת עם מנהלת הליגה של איחוד האמירויות בתחומים שונים, במטרה לשרת את הספורט הפופולרי ביותר בשתי המדינות.

.

המנהלת של איחוד האמירויות יצרה תוכנית לביקור בן שלושת הימים, במסגרתה מתנהלים דיונים רבים על מנגנוני שיתוף פעולה, שותפויות והחלפת חוויות בין שני הצדדים, בנוסף לקיום מפגש מורחב בין שני הצדדים.

.

כזכור, יו"ר הליגה המקצועית של איחוד האמירויות, עבדאללה נאסר אל ג'ונאיבי, חתם לאחרונה על מזכר הבנות עם ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל באמצעות שיחת ועידה בוידאו.
.

ביקור המשלחת הישראלית באיחוד האמירויות הוא הראשון מסוגו במזרח התיכון, ומגיע במסגרת שיתוף פעולה והגדלת סיכויי ההצלחה וההתפתחות של הכדורגל בשתי המדינות.
.

ההסכם ההיסטורי הוא צעד לכיוון ביסוס יסודות שיתוף הפעולה והבטחת מנגנון משותף להשגת צעדים מעשיים בפיתוח כל העניינים הקשורים לכדורגל וכחלק מהסכמי אברהם שנחתמו בין המדינות.
*

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות*: אני מבקש להודות למארחים שלנו ובמיוחד לידידי יו"ר המנהלת, מר עבדאללה נאסר אל ג'ונאיבי, שפתח לנו את ביתו וליבו. אנו פועלים במרץ על מנת לקדם הסכמים שיוכלו לקדם את הכדורגל בשתי המדינות ויתרמו לכינון היחסים בין המדינות. נקיים ב 48 השעות הקרובות פגישות עם חברות מסחריות מהאמירויות בכדי לקדם שיתופי פעולה כלכליים".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן