מבזקים

כל מה שלא סיפרו לכם על רשתות חברתיות וכדאי שתדעו

אם אתם בעלי עסק אתם כבר בוודאי יודעים שעסקים היום לא מתקיימים ברחוב, זאת אומרת, הם מתקיימים ברחוב, אבל לא רחוב ממשי, אלא הרחוב הווירטואלי, הוא- הרשתות החברתיות. זה כבר עשור שהרשתות החברתיות נכנסו לכל פינה בחיינו. מחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים כי בקבוצות הגילאים המוגדרות כ- 'דור ה- Y' ו- 'דור ה- Z', משמע ילידי שנות ה- 90 וה- 2000,  לא נכנסים לאתרים בגוגל, או רואים חדשות בטלוויזיה. כל המידע מגיע אליהם מהרשתות החברתיות.

 

אם בעבר קנינו בגד או שמלה בגלל שם המותג שעליהם, היום אנחנו קונים את הסיפור שמאחורי המוצר. אנחנו רוצים להרגיש חלק מתהליך היצור שלנו, להכיר את מי שהכין אותו, על מה הוא חשב, מה הוא רצה להשיג. אנחנו כבר לא מוכנים לקבל רק מוצר, אנחנו רוצים להרגיש חלק מחוויה כוללת. לכאן נכנסות הרשתות החברתיות וכאן גם נמצא המכשול בו נופלים לא מעט בעלי עסקים בעולם החדש.

 

אנחנו יודעים שהיום זה נשמע כמעט מחתרתי, אבל רשתות חברתיות הן לא הפלטפורמה דרכה אתם כבעלי עסקים מוכרים את המוצר שלכם. הן יכולות לעזור כמובן, אבל הן ממש לא הפרמטר היחיד שיגדיל את המחזור העסקי שלכם. רוצים לשמוע עוד על קידום בעולם החדש? המאמר הזה הוא בשבילכם.

 

גם אם אתם 'אושיית רשת' זה לא אומר שאתם לא צריכים אתר מקצועי

נניח שאתם מקצוענים בכל מה שקשור לרשתות חברתיות. אתם יודעים להעלות תוכן מצחיק, מעניין, שיווקי, כזה שיגרום לכל עוקב לרצות לקנות את המוצר שלכם. אבל, אז, כאשר הם ניגשים לקנות את המוצר הם מגלים להפתעתם כי מדובר באתר שהם לא היו נכנסים אליו מיוזמתם.

האתר אולי לא נראה כל כך טוב, הממשק שלו לא נוח במיוחד, אי אפשר לשתף קישורים ואין מידע נוסף וחשוב שיעזור להם להבין איזה מהמוצרים אותם אתם מוכרים מתאים להם במיוחד.

הבעיה היא שבדרך כלל אנשי עסקים, טובים ברשתות חברתיות ככל שיהיו, לא מבינים דבר בנושא של קידום אתרים. כאן נכנס לתפקידו מקדם אתרים מקצועי. מקדם אתרים מקצועי הוא מי שהתפקיד שלו לדאוג לכך שהלקוחות שלכם ייכנסו לאתר מצד אחד ויגיעו לשלב הרכישה מהצד השני. תפקידו של מקדם אתרים מקצועי הוא לראות שהאתר שלכם נוח לשימוש, המידע שבו מעניין ורלוונטי ושבמידה ומי מהלקוחות שלכם יחפש את שמכם במנוע החיפוש של גוגל, אתם אלו שתופיעו ראשונים בראש הרשימה. כי הרי בנינו, למי יש כוח להמשיך לדפדף הלאה?

 

2 סיבות טובות להשקיע בקידום ושיווק של אתר מקצועי

1.בסופו של יום, את המוצר אתם מוכרים דרך האתר ולא דרך הרשת החברתית: זה לא משנה אם אתם מוכרים בגדי ים, שמן זית או חלות לשבת, אתם יכולים להשאיר פרטים בפייסבוק או באינסטגרם, אבל המקום בו תוכלו לעקוב אחרי המכירות שלכם, לקבל הזמנות בצורה טובה יותר ולהרוויח כסף מהמוצר, זה רק אתר מקצועי.

  1. האתר עצמו הוא נכס דיגיטלי: רבים לא יודעים זאת אבל, אתר אינטרנט שלכם הוא נכס דיגיטלי לכל דבר ועניין. ככל שיכנסו אליו יותר לקוחות למשך זמן ארוך יותר כך תוכלו לקבל לייצר הכנסה ואף למכור את האתר בעתיד. בניגוד לפייסבוק או לאינסטגרם, שם החשבון הוא אומנם שלכם אבל ביום אחד יכולים לסגור לכם אותו ללא התראה מוקדמת.

בחירה של מקדם אתרים מקצועי משפיעה באופן ישיר על המחזור העסקי שלכם. במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן