מבזקים

מיקרופון למחשב ולמצלמה, חגורת הגברה ועוד – הציוד שיהפוך אתכם למקצוענים

בשיתוף טרטל ציוד הגברה

הצורך בציוד הגברה איכותי מסוגים שונים משותף כיום ליותר אנשים מאי פעם בהיסטוריה –לכל אחת ואחד מאיתנו יש בכל רגע נתון בכיס המכנסיים מכשיר שיודע להשליט, לשדר, להתקשר, לצלם וכו', העבודה וההתנהלות השוטפת של רבים מאיתנו עוברת דרך מכשירים שונים ושיחות טלפון ו/או ווידאו למיניהן, עיסוקים רבים מצריכים צילום איכותי שוטף ועוד. להלן כמה פריטים מעולם ציוד ההגברה אשר יכולים בקלות לשדרג את חוויית השימוש שלנו ולהפוך אותנו למקצוענים של ממש, בעלויות נמוכות וכמעט מגוחכות ביחס לתועלת המתקבלת.

 

מיקרופון USB למחשב – בתור התחלה, מומלץ ביותר לכל מי שמנהל שיחות עבודה על בסיס שוטף או אפילו רק מדי פעם להצטייד במיקרופון איכותי למחשב. מיקרופון למחשב  USB איכותי ומקצועי ממש נמכר כיום במגוון דגמים שונים בסכומים מגוחכים ממש (החל ממאתיים ₪ בלבד!), ומספק שדרוג משמעותי ביותר לאיכות השמע שלנו ושל הצד השני בשיחה גם יחד. זה אולי מפתה להמשיך להשתמש במיקרופון וברמקול המובנים של הסמארטפון, אך בואו נודה באמת – בדרך כלל ניתן לשמוע שהצד השני בשיחה שם אתכם על רמקול בסמארטפון שלו, וזה לא ממש מקצועי. מיקרופון ייעודי ואיכותי מעביר סאונד נקי וחלק, אשר מיד משפר את האופן בו אתם נתפסים בעיני (ובאוזני…) הצד השני בשיחה.

 

מיקרופון למצלמה – בעשור האחרון יצא הצילום מידיהם של הצלמים המקצועיים בלבד ועבר באופן נרחב לידיים של כולנו, כאשר מגוון עצום של מצלמות מקצועיות מסוגים שונים זמין לכל אחת ואחד מאיתנו, כך שכמעט כל ארגון או בית עסק יכול לצלם את החומרים להם הוא זקוק בעצמו, והדבר נכון כמובן גם לגבי עצמאיים ופרילאנסרים רבים. על מנת לשדרג משמעותית את יכולות הצילום שלכם ושל הארגון או בית העסק במסגרתו אתם פועלים, מומלץ לרכוש מיקרופון למצלמה. דגמים רבים ושונים זמינים כיום בקטגוריה זו, ומאפשרים להוסיף סאונד איכותי ביותר לכל קטע ווידיאו שאתם מצלמים. אין צורך להכביר במילים אודות אינספור המצבים בהם פריט מסוג זה רלבנטי ועשוי לשפר משמעותית את העבודה…

 

חגורת הגברה – פריט זה של ציוד הגברה זה מיועד בעיקר עבור כל מי שמדבר או מופיע בפני קהל, דוגמת מדריכי טיולים, מורות ומדריכי כושר למיניהם, מרצים ועוד. חגורת הגברה היא בעצם רמקול קטן, איכותי יחסית וקל משק, המתחבר לחגורה ייעודית המאפשרת לאדם המשתמש ברמקול לקחת אותו עימו ולהישאר עם ידיים חופשיות ופנויות. חגורת הגברה טובה מאפשר לדבר בפני עשרות אנשים ללא כל בעיה או צורך להרים את הקול, ולעשות זאת בכל מקום ובכל סיטואציה, גם כאשר נמצאים בתנועה.

 

ערכת שידור ביתית – במידה ואתם עושים הרבה שיחות עבודה מהבית, מקליטים פודקאסט (או כל תוכן שמע אחר) או משתמשים במיקרופון למחשב עבור כל צורך שוטף אחר, כדאי לשקול לרכוש ערכת שידור ביתית הכוללת מיקרופון איכותי עם זרוע מיוחדת המאפשרת למקם אותו במיקומים וזוויות שונות ומגוונות, כמו גם מסנן רעדים ורעשי רקע. זה כבר מזמן לא נחשב לציוד מקצועי של אולפני רדיו והקלטות בלבד, אלא הפך בשנים האחרונות לנחלת הכלל (גם ציוד זה נמכר בכמה מאות שקלים בודדים בלבד). מפאת המחיר הנמוך ואיכות הסאונד המקצועית והמצוינת שמעניקה ערכה שכזו, אין כל סיבה שלא לצייד את פינת העבודה בבית באחת כזו, למשל, כמו גם את חדר הילדים, במידה והילדים שלכם כבר בגילאים עבורם זה רלבנטי.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן