מבזקים

רוטנשטיינר ממשיך כמאמן הנבחרת

85430544-4330-4B94-A3F1-D4328A07C9A7

ההתאחדות לכדורגל קיבלה את ההחלטה הנכונה כשנמנעה מהפקדת הנבחרת הלאומית בידי מאמן ישראלי. ווילי רוטנשטיינר האוסטרי ממשיך לקדנציה נוספת. החלטה מצויינת.

 

מן ההתאחדות נמסר:

 

ועדת האיתור החליטה ברוב דעות להמליץ להנהלת ההתאחדות לכדורגל על מינויו של ווילי רוטנשטיינר למאמן הנבחרת הבוגרת. חברי הוועדה, יו"ר ההתאחדות אורן חסון, אלי אוחנה ואלי כהן תמכו במינויו של רוטנשטיינר לתפקיד, שינו זוארץ חשב כי רוטנשטיינר צריך להמשיך כמנהל טכני והתנגד.

.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "אני מודה לחברי הוועדה על הזמן שהשקיעו ועל הדיונים הענייניים, המקצועיים והמפרים. ווילי רוטנשטיינר הרשים אותנו בתקופה בה אימן את נבחרת ישראל במשחק פלייאוף ליגת האומות בו הפסדנו בדו קרב פנדלים לסקוטלנד ובמשחקי הנבחרת בליגת האומות בדרג ב'. סגנון המשחק של הנבחרת, האימונים המוקפדים, החיבור לשחקנים וכמובן העובדה שנמשיך להיות חלק מדרג ב' המאתגר – כל אלה עומדים לזכותו. אנחנו מאמינים כי הוא האדם הנכון להוביל את הנבחרת בטורניר מוקדמות מונדיאל 2022, לחזק את חילופי המשמרות בסגל, להמשיך בכדורגל יוזם ולקדם את הנבחרת בדירוג העולמי. ביום חמישי הקרוב נביא בפני הנהלת ההתאחדות לכדורגל את המלצתנו למנות את רוטנשטיינר למאמן הנבחרת ונאחל לו ולנו כבר עתה הצלחה".
.
שינו זוארץ: "חשבתי שווילי רוטנשטיינר צריך להמשיך בתפקיד המנהל הטכני, הבעתי את דעתי בישיבות הוועדה, שהיו פוריות, מעמיקות ומעל לכל מכבדות כל עמדה. רוטנשטיינר תורם רבות להתפתחות הכדורגל שלנו ואני מאחל לו הצלחה בתפקידו כמאמן הנבחרת. אמשיך כמובן להיות חלק מוועדת האיתור ולתרום כמיטב יכולתי והבנתי".

 

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן