מבזקים

בקרוב: בדיקת קורונה מיידית הדומה לבדיקת הריון

6D91C540-3845-4298-AA94-F25C17A56BCD

בשורה היכולה לסייע להחשת הפעלת הכלכלה העולמית. ה-FDA אישר את בדיקת הקורונה המהירה בעולם. 

.

קווידל (Quidel), חברה ציבורית אמריקאית ואחת הגדולות בעולם בתחום האבחון המדויק של מחלות זיהומיות, קיבלה השבוע את אישור מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית ה – FDA לבדיקת הקורונה המהירה ביותר בעולם. הבדיקה מתבצעת ללא מכשיר, באמצעות ערכה לזיהוי אנטיגן תוך 10 דקות בדומה לבדיקת הריון והיא הבדיקה המהירה השנייהשפותחה על ידי קווידל ואושרה מאז פרוץ מגיפת הקורונה.

.

קבוצת רימיפארם, נציגת קווידל בישראל, פועלת כבר לאישורה המיידי של הערכה מול משרד הבריאות והסבירה כי:"האנושות זקוקה לעוד בדיקות מיידיות, מהירות והמוניות בנוסף להגעתם המשמחת של החיסונים. כתוצאה ממוטציות וזנים חדשים של הנגיף, הוא ימשיך ללוות אותנו בעתיד הקרוב והבדיקות המיידיות יהפכו נפוצות יותר ומהירות יותר.במהלך שנת 2021 תייצר חברת קווידל כ – 600 מיליון בדיקות מהירות כמענה על צורך שכבר קיים בעולם וחלקן מיועדות להגיע לישראל כדי לסייע בהמשך ההתמודדות עם הנגיף".

תאגיד קווידל מתמחה בפיתוח טכנולוגיות רפואיות ועומד מאחורי פריצת הדרך של מכשיר הסופיה הנייד, בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולםשאושרה על ידי ה – FDA לפני מספר חודשים ואף קיבלה את תו התקן האירופאי CE.הטכנולוגיה של סופיה מאפשרת לבדוק כ – 40 איש בשעה עם תשובה תוך 15 דקות וכבר מופעלת בהצלחה ללא מעבדה באמצעות כ – 60 אלף מכשירים בארצות הברית וכ – 300 מכשירים בישראל שהוזמנו על ידי משרד הבריאות. 

 .

המכשירים בישראל פועלים ביעילות באיי התיירות הירוקים באילת ובים המלח, שם כבר נערכו בחודש האחרון כ – 47 אלף בדיקות מיידיות. בנוסף משמשת הטכנולוגיה את הצוותים בבתי אבות, חדרי מיון, פיקוד העורף, קופות חולים ובמשטרה וכבר בוצעו בעזרתה כ – 90 אלף בדיקות.

 .

קווידל מיוצגת בישראל כ – 20 שנה על ידי קבוצת רימיפארם, המשווקת בדיקות PCR, ערכות דיאגנוסטיקה מתקדמת וקיטים לאיבחון מהיר ועם קבלת אישור ה – FDA  האמריקאי, כבר פועלת כאמור לקבלת אישור מיידי לבדיקת הקורונה המהירה בעולם המתבצעת תוך 10 דקות מול משרד הבריאות.בנוסף לאחרונה הטמיעה רימיפארם את מערכת סופיה במגזר העסקי, עם מתן תשובה מיידית לעובדים או ללקוחות.

.

בשבועות האחרונים כבר אימצו את הטכנולוגיה כמה מיפעלי יצור וחברות היי טק. בנוסף בשיתוף התאחדות התעשיינים, החל השימוש בסופיה במפעלים חיוניים כחלק ממערך "מגן תעשייה".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן