מבזקים

נפתלי בנט מצטרף לסער: לא אמליץ על נתניהו

6DB829A4-A843-4497-873F-67FD3993A5D7

זליגת המנדטים המטורפת ממפלגתו של נפתלי בנט החוצה, בעיקר לגדעון סער אינה נובעת רק משתיקתו הרועמת ומן הניסיון הנואש שלו לחמוק מתשובה לשאלה הניצחת האם קול לימינה לא יהיה בסוף קול לנתניהו. לאט לאט גם מסתבר שבנט זה בעצם סמטריץ׳ וסמטריץ׳ זה ימין, דתי, לאומני קיצוני חשוך ומאוס.

 

ובכל זאת המגמה ברורה והיא הקובעת בסקרים: מפלגת בנט סמוטריץ׳ מתכווצת לעומת היציבות המרשימה של מפלגת גדעון סער.

 

היום אומר נפתלי בנט הפעם הראשון, בפומבי בגלצ את המשפט הבא: "הפעם אני אומר חד משמעית – אנחנו לא נמליץ על נתניהו. נמליץ על בנט לראשות הממשלה".

.

השמעות היא שנתניהו נשאר כרגע רק עם דרעי והחרדים כתומכים ודאיים. זה מה שמביא אותו לפנות לשוק הקולות המרכזי שעד עתה היה מרכז ההשמצות, הגידופים והאיומים המרכזי שלו כולל ההפחדה האלמותית  ״הערבים נוהרים לקלפיות באוטובוסים״ הזכורה לשמצה.

 

מערכת הבחירות הזאת מעניינת מתמיד ולו משום שמדובר בהליך פירוק והרכבה של הגושים, הרשימות והמפלגות. בשמאל הבעיה היא כרגע איך לנפות את הכלומניקים שעלולים לדלל את המחנה על ידי בזבוז קולות לקיקיונים שאין להם סיכוי אפילו לגרד את אחוז החסימה. כמו העבודה למשל, כמו עופר שלח, כמו זילכה ואחרים. אבל על זה נדבר בהמשך.

 

עניין מרכזי

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן