מבזקים

מהו קידום אורגני ואיך זה עובד

אם המושג קידום אורגני נשמע לכם זר ואם להפך הוא נשמע לכם נדוש וממוצה – כדאי שתדעו כי שיטת קידום אתרים מסוג זה חיה ובועטת והיא עדיין נחשבת הדרך הטובה ביותר לקדם עסקים, מוצרים, שירותים, יוזמות ובעצם כל דבר אפשרי. אתרי אינטרנט שהופיעו בחיינו כבר לפני יותר משני עשורים נחשבים כרטיס הביקור האבסולוטי והנכון ביותר עבור מי שמקדם את עצמו ברשת האינטרנט וכיום כמעט שאין עסק או שירות שלא מלווה באתר כזה.

כדי שהאתר יהיה פעיל, על מנת שתהיה בו תנועה וכדי שגולשים יכנסו אליו ויהפכו ללקוחות של בית העסק – חשוב לבצע קידום אורגני ובכך להוביל מעלה במנועי החיפוש של גוגל את האתר. הלקוח שיכנס אל האתר לאחר שזיהה אותו במנוע החיפוש יצפה למצוא אתר אינפורמטיבי שיש בו תוכן איכותי וכזה שנחשב נגיש וברור לביצוע רכישה או יצירת קשר.

 

את כל התהליך הזה ניתן לבצע רק באמצעות קידום אורגני שמושתתת על שיטות שונות לשיפור האתר הכנסת תוכן נכון שימוש במילות מפתח באופן מדיד ומדויק ויצירת מרחב וירטואלי איכותי ויעיל שיוביל ליותר מכירות ויצירת קשר.

 

אז איך זה עובד?

קידום בגוגל מסוג זה הוא כמעט והפוך מקידום ממומן. כאן לא משלם הלקוח על מודעות או כניסות לאתר אלא שהוא סומך על מקדם אתרים מקצועי שיבצע עבורו מספר פעולות חשובות כמו: בניית אסטרטגיה נכונה, הזרמת תנועה לאתר, ביצוע קידום באמצעות מאמרי SEO ומחקר מילות מפתח, ביצוע קידום עם החזר השקעה לטווח הארוך, יצירת אפיון ובסיס נכון וטוב לאתר שיש בו תוכן איכותי ושיווקי, הזרמת תנועה לאתר באופן טבעי, מיקוד קהל היעד שזקוקים למוצר או שלירות שיפור ביצועים טכניים של התוכן והאתר ושיפור תשתיות.

 

כיצד מתבצע קידום אורגני?

כדי להתחיל כדאי לבחור איש מקצוע שידע לבצע קידום בגוגל על הצד הטוב ביותר. מקדם אתרים מומחה יבצע כמה פעולות חשובות כמו מחקר מילות מפתח, גיבוש אסטרטגיה שתיצור תכנית קידום ראויה ויעילה, כמו גם כתיבת תוכן לאתר שיהיו בו מילות מפתח נכונות, כמו גם בניית קישורים חיצוניים שיובילו יותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים לאתר. בין היתר יבצע המקדם שיפורים וסקירת התוצאות של התהליכים על מנת לשפר אותם בעת הצורך.

 

קידום אורגני לבד

אם אתם רוצים לקדם לבד את האתר שלכם מומלץ לקרוא כמה שיותר חומרים ומאמרים בתחום או להצטרף לקורסים שעוסקים ביצירת מערך קידום נכון. באמצעות למידה עצמית ושיפור יכולות תוכלו לעסוק בתחום גם כמקדמים מקצועיים וגם כבעלי עסקים שרוצים לבצע תהליכי מכירה ושווק באופן עצמאי.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן