מבזקים

הלילה ההיסטורי: סופסוף הסוף של נתניהו

הלילה בחצות יפוג המנדט של נתניהו. הפעם זה לא הלך לו. הקסם נמוס. אפילו לשפנים נמאס ממנו, מאשתו ומבנו החוליגן. אמנם לפרקים נדמה היה שישאר לנצח הקנייבסקי של הבבונים אבל לחלקם הוא כבר עלה על העצבים והם כבר לא ייצאו לרחובות למען שרידותו.

הבלפוריסט הנאשם במרמה בהפרת אמונים ובשוחד הקים על עצמו כל כך הרבה שונאים, הוא שיקר, רימה, הונה והתברבר עד שנפל בידי הימין שהבין כי הגיע הזמן להעיף אותו לכל הרוחות.

מי שהעיף את נתניהו הוא ביבי עצמו, שהפך פראנואיד מוטרף חסר מעצורים ובעל תאוות שלטון בלתי נשלטת. הוא מותיר מדינה בדרך לאבדון ועם מפולג ומסוכסך. את המציאות הזו הוא חתר להשיג בהתמדה לאורך שנים. הוא זרע פילוג, סיכסך בין אנשים, הונה, בילף ושיקר הכל למען שרידותו האישית. הוא חלם להיות ארדואן או פוטין אבל בדרך הפך לטראמפ וסופם זהה – הביתה עם קלון שלנצח יוותר ככתם על גב האומה.

מי שנקמו בנתניהו על התנהלותו הנבזית היו אנשיו שנבגדו ונזרקו: ליברמן, בנט, שקד, סער, אלקין, גנץ וכל היתר. הם וכל האחרים שדחפו מבחוץ מברק ועד יעלון החדירו דעת בעם שהבין סוף סוף ובאיחור ניכר כי תם זמנו של המלך המושחת וכי עליו לפנות את בלפור ומייד!

רמי יצהר Rami Yitzhar

עניין מרכזי

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן