מבזקים

בלעדי ל״עניין מרכזי״: ח״כים מגששים לברוח מהליכוד

התסיסה בליכוד גוברת ומתחת לפני השטח גוברת אי שביעות הרצון מדרכו של נתניהו וקיים רצון לבחון מחדש את המצב נוכח כשלונו המתמשך.

היום נודע כיקבוצת חברי מרכז המתקראת "מייסדי הליכוד", המהווה כ־20% מקרב כלל 3,700 חברי מרכז הליכוד דורשת מישראל כ"ץ המשמש יו"ר מזכירות התנועה,  לכנס מיידית את המזכירות "כדי לדון בהתפתחויות הפוליטיות בעת הזו". השר ישראל כ"ץ מתעלם בינתיים מן הפנייה בהוראת הבוס, הקבוצה מזהירה היום כי בהיעדר תשובה בכוונתם לפנות לבית הדין של הליכוד כדי שזה יכפה את הכינוס המבוקש

רמי יצהר Rami Yitzhar מדווח בלעדית ל״עניין מרכזי״: הליכוד על סף התפוררות. סרובו העיקש של נתניהו לקלוט את המציאות עלולה למוטט את מפלגת השלטון הוותיקה. ביבי נאחז בקרנות המזבח ומצליח לשרוד כמה שנים אבל מתחת לפני השטח חלק ניכר מחסידיו מבינים שזמנו עבר ושמהלכיו גורמים נזק אדיר למפלגה, לחברה, ולהם אישית.

נתניהו אמנם הצליח משך שנים רבות לסלק ולהשמיד פוליטית כל חבר כנסת או שר שנחשד שהוא בעל אספירציות מנהיגותיות מדי, ומאידך טיפח בהתמדה וקידם לעמדות מפתח כלומניקים חסרי כישורים זולת לקקנות מופלגת וצייתנות ללא עוררין, אבל גם לכך הקיץ הקץ. אחרי הכל אויביו המרים ביותר של נתניהו הם כאלה שמילאו תחתיו תפקידי מפתח. מליברמן דרך שקד ובנט ועד לסער – כולם מתעבים אותו שלא לדבר על לפיד, ברק, יעלון, סילבן, כחלון, לבנת והמונים נוספים מתעבים את האדמה שעליה הוא דורך.

עכשיו מתחת לפני השטח השמחה לאידו פורחת. בכיר אמר לנו היום: ״ביבי נמאס על כולנו. אפילו הטוחעס לאקערים הכי בכירים כבר מתים שתקום ממשלה אחרת ואפשר יהיה להיפטר ממנו״. הפעם זה יקרה. ל״עניין מרכזי״ נודע כי מספר ח״כים מהליכוד, בהם מהמוכרים היטב מוכנים לעבור למפלגתו של גדעון סער. הללו, או חלקם לפחות לא יתנו לבנט סער להיכשל והמקרה הצורך הם ימצאו את הדרך להבטיח את נפילת נתניהו.

המעניין הוא שסער איננו פועל בדרכי מרמה לעורר עריקה מהליכוד, והפניות נעשו אליו ולא להיפך.

אמש למשל, מייד אחרי שביבי איבד את המנדט ללפיד ולבנט חגגו בכירים בליכוד באירוע בבת ים שנערך לכבוד ראש העיר שנחשב לא מחסידי ביבי  באירוע נצפו חוגגים ושרים ישראל כץ, מירי רקב, יריב לוין, דוד ביטן ורבים נוספים. הבדיחות שנשמעו באולם סאנסט בגנותם של ביבי וסביבתו היו מעוררות השראה. אגב, הבכירים דווקא נזהרו בפומבי.

עוד פרטים מפתיעים -בהקדם.

בינתיים, בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

רמי יצהר , עניין מרכזי

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן