מבזקים

בנט: אסור שנתניהו יותיר אדמה כרוכה

ראשי המפלגות המצטרפות בקואליציית השינוי התכנסו לישיבה משותפת בסיומה מסר המיועד לראשות הממשלה, נפתלי בנט הודעה לציבור.

בנט: ״בשבועות האחרונים מופעלת מכונה אלימה על הח"כים זה מבצע ממומן, מנוהל, שמטרתו לשבור אותם, על מנת שיערקו ויצביעו נגד הממשלה החדשה".

"אני קורא מכאן למר נתניהו: תרפה. תשחרר את המדינה להמשיך הלאה. מותר לאנשים להצביע בעד הקמת ממשלה גם אם אתה לא עומד בראשה. ממשלה שהיא, אגב, עשר מעלות יותר ימנית מהנוכחית".

בהמשך הוסיף בנט: "אל תותיר אחריך אדמה חרוכה. כולנו, כל העם, רוצים לזכור את הטוב שהבאת בעת שירותך, ולא חלילה רוח רעה שתותיר עם פרידתך. אני מבחינתי, אמשיך לנהוג בך בכבוד".

בנט הוסיף כי "המשטר במדינת ישראל אינו מלוכני. לאף אחד אין מונופול על השלטון. כל שלטון, מטבע הדברים, מסתאב ומתנוון אחרי שנים ארוכות, הוא מוחלף, וחוזר חלילה. זהו מחזור החיים הבריא במדינה נורמלית. הממשלה החדשה תעמוד בסופו של דבר, למבחן העם".

בנט אמר את הדברים כמה שעות לאחר שכל ראשי סיעות הגוש התכנסו לראשונה. "ישבנו מוקדם יותר כל ראשי המפלגות יחד, ואני יכול לומר לכם שיש רוח טובה בין כולם, ובעיקר רצון לגשת לעבודה כמה שיותר מהר", אמר. "נפעל כדי לא לאכזב אתכם, כדי שתרגישו שלמישהו שם בירושלים אכפת מכם, שהשרים עובדים בשבילכם".

יו"ר ימינה התייחס גם לצירופה של מפלגת רע"ם לממשלה הנרקמת, ואמר שנתניהו משקר כשהוא טוען שהליכוד לא קיים עמם משא ומתן. " כולנו צפינו ב'אבו יאיר' מחזר אחרי מנסור עבאס. הרי אני הייתי חלק ממשא ומתן להקמת ממשלה בראשות נתניהו עם רע"ם, ויודע בדיוק מה נתניהו הבטיח להם", אמר בנט. "הבדל היחיד ביני לבין נתניהו בהקשר הזה הוא שנתניהו מסתיר את פגישותיו עם מנסור, ואני לעומת זאת מכבד את מנסור ולא מתחבא. נתניהו גם מספר לכם שמוכרים את הנגב. שוב, שקר מוחלט. האמת היא שנתניהו הוא שמכר את הנגב במשך 12 שנות שלטונו".

בנט פנה ליו"ר הכנסת, יריב לוין, וקרא לו לכנס את הכנסת ביום רביעי לצורך ההצבעה על הקמת הממשלה. "אנו יודעים שנתניהו לוחץ עליך לעכב את ההצבעה, לדחות, למשוך, בעוד חמישה ימים, כדי לתת עוד זמן לציד העריקים. זו אולי טובת נתניהו, אבל אתה יודע, יריב, זו לא טובת המדינה. גם בליכוד כבר מזמן מבינים את זה. שחרר אותנו מעוד ימים ארוכים של רעל, אש, ותימרות עשן", אמר נפתלי בנט.

״עניין מרכזי״

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן