מבזקים

דג׳וקוביץ׳ הגדול לקח גם את הרולאן גרוס

הסרבי נובאק דג'וקוביץ' עם ניצחון גדול וזכייה. הדרת ברולאן גרוס השלים זכייה כפולה בכל טורנירי הגרנד סלאם ואמר: "אני נרגש וגאה מאוד בהישג הזה. להיות חלק מההיסטוריה של הספורט שאני אוהב זה תמיד מעורר השראה. לא הייתי יכול להיות מאושר יותר. זה בטופ 3 של ההישגים בקריירה שלי – לנצח את רפא ואז לחזור כך מפיגור של שתי מערכות". הסרבי המשיך ואמר: "המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד, הוא היה טוב יותר ברגעי הקלאץ'. במערכה השנייה הייתי קצת עייף, גם מנטאלית וגם פיזית. חזרתי מההפסקה רענן, הרגשתי שנכנסתי לו קצת לראש עם השבירה המוקדמת במערכה השלישית, המומנטום עבר אליי ולא הסתכלתי לאחור.

"תמיד יש שני קולות בראש שלי: אחד אמר לי בקול רם שזה היה גמור בפיגור 2:0 במערכות, אז ניסיתי להגביר את הקול של השני, זה שאמר לי שאני מסוגל לעשות את זה". על הסיכוי שלו לזכות בכל תארי הגרנד סלאם השנה או אפילו לשלב את זה עם זכייה במדליית זהב בטוקיו, אמר המדורג מספר 1: "הכול אפשרי. המסע שלי היה נהדר עד כה, השגתי המון דברים שאנשים חשבו שהם לא אפשריים. הייתי בעמדה הזו ב-2016 ואז הפסדתי בסיבוב השלישי בווימבלדון. יש לנו רק שבועיים עכשיו וזה לא אידיאלי. אחגוג את התואר הזה ואחרי כמה ימים אתחיל להתרכז בווימבלדון. אין לנו בעיה לומר שאני רוצה לזכות בתואר. אני מקווה שאוכל להשתמש בביטחון הזה כדי לזכות בווימבלדון".

דג'וקוביץ' העניק את המחבט לילד אחרי המשחק: "אני לא מכיר את הילד, אבל הוא היה באוזן שלי כל הזמן. הוא עודד אותי כשהייתי בפיגור של שתי מערכות ואפילו אימן אותי בזמן המשחק. הוא היה האדם הכי נכון לקבל ממני את המחבט, הוא תמך בי במשך כל המשחק".

היווני שהפסיד בגמר, סטפנוס ציציפאס, אמר במסיבת העיתונאים: "למרות ההפסד, יש לי אמונה מלאה במשחק שלי. עם אותה גישה, אין סיבה שלא אניף את הגביע בעתיד. אחרי שתי המערכות הראשונות הרגשתי שהקצב שלי קצת ירד, אני לא יודע למה. זה היה מוזר מאוד. פתאום הרגשתי קר ושאני מחוץ לעניינים. היה קשה להתאקלם. איבדתי קצת את המשחק שלי. הלוואי שיכולתי להבין למה זה קרה. הייתה לי הזדמנות טובה מאוד. עכשיו אני מחכה לעונת הדשא, אני יכול לראות את ההזדמנות שלי שם, יש לי משחק שמתאים לדשא. רציתי להיות סבלני וקיוויתי שאוכל להישאר איתו במערכה השלישית.

״עניין מרכזי״

הצטרפו לאחרים והורידו עכשיו את האפליקצייה של ״עניין מרכזי״ לכל סוגי הטלפון הנייד (אפל או אנדרואיד) ותהנו מחדשות וסקופים חשובים בלבד בכל התחומים. זה כייף! http://web2application.com/w2a/sl.php?an=26230

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן