מבזקים

המיועד לתפקיד ראש המל״ל רואה הזדמנות לתקן את מחדלי נתניהו

ראש אמ״ן לשעבר, האלוף במיל' עמוס ידלין, ראש אמ"ן, מוזכר לתפקיד ראש המל״ל הבא כמינוי של ראש הממשלה בנט  ידלין, מפרשני הביטחון המעורים, המוכשרים והמעודכנים בישראל התייחס היום לאירועים הביטחוניים ביממות האחרונות.

ידלין: "מבצע שומר החומות השיג מידה רבה של הרתעה, אבל לא הרתעה מוחלטת, ראינו את הפרחת הבלונים. חמאס איים, אבל זכר מה קרה לו כשירה על ירושלים – ולכן לא ירה אתמול. בזמן שאנחנו מדברים, הם עושים את החשבון שלהם",

לדעת ידלין ו "יש פה החמצה של אפשרות לייצר כללים חדשים. אם חמאס יודע שאחרי שריפת שדות אנחנו תוקפים מתחמים ריקים – הוא ימשיך".

על הדיווחים שיתמנה לראש המל"ל הבא אמר ידלין לגלצ: "לא קיבלתי טלפון מרה"מ. אם תגיע הצעה כזו, אשקול אותה".

הצטרפו לאחרים והורידו עכשיו את האפליקצייה של ״עניין מרכזי״ לכל סוגי הטלפון הנייד (אפל או אנדרואיד) ותהנו מחדשות וסקופים חשובים בלבד בכל התחומים. זה כייף! http://web2application.com/w2a/sl.php?an=26230

והשר לביטחון פנים עומר בר לב הודיע מינה את ראש מטה "מגן ישראל", תומר לוטן, לתפקיד מנכ"ל המשרד לביטחון פנים שבראדו הוא עומד. לוטן, אשר שימש במשך כשנה כמנהל המטה לניהול המאבק במגפת הקורונה.

בר-לב: ״בחרתי בתומר לוטן לתפקיד מנכ״ל המשרד לביטחון הפנים מכיוון שהוא אדם בעל יכולות מוכחות בניהול אירועים ברמה הגבוהה ביותר ומשרת ציבור מסור. אני שמח ומודה לו שהסכים להצטרף ולהתמודד עם האתגרים הרבים הצפויים לנו״.

לוטן עצמו אומר: "אחרי שנה מורכבת, מלאת אתגרים וסיפוק במאבק במגיפת הקורונה ב״מגן ישראל״, אני שמח על ההזדמנות להמשיך לשרת את הציבור במשרד לביטחון פנים. אני מודה לשר ברלב על הבעת האמון ומתחייב להביא את כל כישוריי ויכולותיי למען המשימה".

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן