מבזקים

די למרוח! נתניהו נדרש לצאת מבלפור עד 10.7.2021

נפתלי בנט ויאיר לפיד הקפידו וממשיכים לנהוג בנתניהו בזהירות, במתינות ובכבוד גדול, הגם שמנגד הם זוכים ממנו לבוז, לטינה, לקינאה ולהסתה גסה.  הבעיה עם נתניהו שהוא מתקשה להסתגל למציאות וכמו טראמפ עדיין מסתובב בהרגשה של לקחו לי גנבו לי את מה ששלי לתמיד.

ואכן לאחר החפיפה החפיפניקית, הגילוי על גריסת חומרים לכאורה ביום חילופי השלטון, רכישת המשקאות ב-6,000 שקלים על חשבון המדינה, ההתנהלות המבזה וההבטחה הכוחנית שאוטוטו חוזרים לשלטון, נתניהו מסרב להשיב לשאלה המחוייבת תשובה מתי יעזוב את בלפור,

בהיעדר שיתוף פעולה לא היתה לראש הממשלה בנט אפשרות אלא לקצוב לנתניהו מועד לעזיבה. ואכן הלשכה העבירה לראש האפוזיציה נתניהו דרישה לפנות את המעון בבלפור בתוך כשבועיים. לא רק זאת, בכוונת הממשלה להעביר תיקון לחוק יסוד הממשלה, לפיו, על ראש הממשלה היוצא לפנות את המעון הרשמי, לא יאוחר מ-14 יום מרגע השבעת הממשלה החדשה. התיקון לא צפוי לחול על נתניהו, אך יעגן את הנורמה בחוק.
בעקבות הדרישה הציבורית המתעצמת ממתניהו והטינה הגוברת כלפיו, ונוכח ההבנה שחודרת אליו בהדרגה שהסוף הפוליטי שלו הוא תהליך בלתי ניתן לעצירה, נאלץ נתניהו להודיע לבנט כי הוא נענה לדרישה ויעזוב את בלפור עד עשרה ביולי. בנוסף, התחייב נתניהו לא לקיים במעון הרשמי פגישות מדיניות או פוליטיות.

נתניהו צפוי לעבור להתגורר בביתו הפרטי בקיסריה למספר חודשים, בזמן שיבוצעו עבודות ביטחון בדירתו ברחוב עזה בירושלים, ולאחר שאלו יושלמו – יעבור להתגורר בבירה.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן