מבזקים

פייסבוק במתקפה: חדרי שמע נגד קלאבהאוס, פודקאסטים מול ספטיפיי ושעון חכם שיתחרה באפל

בשורה ענקית!
פייסבוק תשיק בקרוב חדרי מפגש קולי בסגנון קלאבהאוס. זהו חידוש מרענן במסגרתו יוכל כל אחד לפתוח חדר ולשוחח עם חברים אחרים בכל נושא. אין הגבלה למספר המאזינים למפגש כזה ויוכלו לדבר עד 50 איש.

אנחנו לא יכולים לחכות שהחדרים הללו יתאפשרו גם בישראל. מבטיח לכם מפגשים וקבוצות מדהימות שאני מתכנן המתבסס על הניסיון שאני צובר בקלאבהאוס. היכונו. יש למה לחכות. .

הנראות של חדרי המפגשים ואופן השימוש בהם דומה לאלה של קלאבהאוס. ניתן יהיה לקיים מפגשים בכל נושא אך מי שיחרוג מן המוסכמות יסולק וימנע ממנו לארח או להשתתף בחדרים ובמפגשים ספציפיים.

ואם לא די בכך, פייסבוק הכריזה על שילוב פודקאסטים ברשת החברתית. זהו מהלך שנועד למנוע זליגת יתר של ציבור המשתמשים ברשתות החברתיות לענקיות השמע והווידיאו ספוטיפאי, אפל פודקאסט ואחרים. קלאבהאוס לרצה לעולם בשנת הקורונה וצוברת פופולריות רבה ברחבי תבל.

במקביל, פייסבוק מפתחת שעון שיתחרה בשעון הפלאים המופלא של אפל שהפך לנפוץ בעולם עם יותר מ-35 מיליון בני אדם המשתמשים בו.

הרושם הכללי הוא שפייסבוק אינה קופאת על שמריה נוכח פעילות המתחרים, בעיקר אפל, המגבילה את יכולת הרשתות החברתיות ללקט מידע אותו המשתמשים. התוצאה של התחרות היא, כמו תמיד, לטובת ציבור המשתמשים.

רמי יצהר Rami Yitzhar
עניין מרכזי
טריינר NLP

 

הצטרפו לאחרים והורידו עכשיו את האפליקצייה של ״עניין מרכזי״ לכל סוגי הטלפון הנייד (אפל או אנדרואיד) ותהנו מחדשות וסקופים חשובים בלבד בכל התחומים. זה כייף! http://web2application.com/w2a/sl.php?an=26230

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן