מבזקים

מה הפיצוי שניתן לקבל לאחר תאונת דרכים עם אופנוע

כל אדם שנפגע בתאונת דרכים או שהיה מעורב בצורה ישירה או עקיפה בתאונת דרכים, יכול לתבוע פיצוי כספי בהתאם לנסיבות של העניין. כמובן שגובה הפיצוי שהוא יקבל יהיה תלוי בחומרת הפציעה שלו במידה והוא נפצע ובהשלכות של הפציעה שלו לאורך זמן. תאונת אופנוע קלה גם היא נחשבת לתאונת דרכים. תאונת דרכים קלה מוגדרת על פי החוק כך: "תאונת דרכים שנפצע בה קל אדם אחד לפחות ושלא נהרג או נפצע בה קשה שום אדם". גובה הפיצוי של אדם שהיה מעורב בתאונת אופנוע תלוי הן בחומרת הפציעה שלו והן בעורך הדין שהוא שוכר עבור תביעת הפיצויים, הניסיון שלו, הידע המקצועי שלו ועוד.

האם זכאים לפיצוי במעורבות בתאונת אופנוע קלה גם אם לא נפצעים?

אנשים שהיו מעורבים בתאונת אופנוע קלה באופן יחסי ולא נפגעו, לא פעם עוברים לסדר היום ולא יודעים כי לא פעם יש חבלות גוף שמתגלות רק לאחר פרק זמן כלשהו ולא באופן מידי. יתכן שיופיעו כאבים לאותו אדם כמה ימים לאחר התאונה או אפילו לאחר כמה שבועות. כאבים ותופעות לוואי שיופיעו אצלו סמוך יחסית למועד התאונה, יכולים להיות קשורים באופן ישיר לתאונה. לכן, חשוב מאוד להתייחס לכל תאונת אופנוע, כולל תאונת אופנוע קלה שלא רואים פגיעה חיצונית כלשהי בשל התאונה כתאונה לכל דבר ואם הייתם מעורבים בתאונה כזאת, יש לפנות לחדר מיון או לרופא פרטי באופן מידי בכדי לקבל חוות דעת רפואית על ההשלכות של התאונה. כמו כן, כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונת דרכים מקצועי שיוכל לסייע לכם. אתר המשרד יספק לכם את כל המידע אודות מעורבות בתאונת דרכים של אופנוע וכיצד כדאי לפעול לאחר התאונה.

איזה פיצויים אפשר לדרוש?

חשוב מאוד לשמור את כל המסמכים הרפואיים, הבדיקות ותוצאות הבדיקות וזאת בכדי לשפוך אור על המצב הרפואי. ניתן לדרוש פיצויים בתחומים שונים כגון: הוצאות בגין הוצאות רפואיות לרבות עלות רופא מומחה, פינוי באמבולנס ועוד, פיצויים בגין סיוע צד ג לרבות עזרה סיעודית, מטפל, הוצאות על ציוד רפואי, פיצויים בגין הפסד ימי עבודה, פיצויים בגין כאב וסבל ועוד.

מהו גובה הפיצוי שניתן לקבל מתאונת אופנוע?

בכל תביעת נזקי גוף לרבות תביעת תאונת אופנוע, חישוב הפיצויים יהיה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: הגיל של הנפגע, כאשר ככל שהנפגע צעיר יותר כל הפיצויים יהיו גבוהים יותר שכן, תחשיב ההשתכרות העתידית שלו וכושר ההשתכרות שלו נפרש על פני שנים רבות יותר מנפגע מבוגר. כמו כן, הפיצויים תלויים בשיעור הנכרות שנקבע לאדם על ידי ועדת המוסד לביטוח הלאומי. ככל החבלה קשה יותר כך שיעור הנכות יהיה גבוה יותר. אולם, גם במקרים של פציעה קלה ניתן להגיע לאחוזי נכות גבוהים ולא פעם בשל הדרך שבה מציעים את הדברים והמסמכים והראיות שמצויים בידי עורך דין תאונת דרכים שיודע כיצד להשיג את הפיצויים המקסימליים עבור הלקוחות שלו.

גם כושר ההשתכרות של הנפגע יכול להשפיע על גובה הפיצויים שהוא יקבל. כושר השתכרות גבוה יותר יזכה בפיצויים גבוהים יותר את האדם.

כיצד תקבלו את הפיצויים המקסימליים לאחר תאונת דרכים עם אופנוע?

בכדי לקבל את הפיצויים המקסימליים לאחר תאונת דרכים עם אופנוע ולא משנה מהי דרגת הפציעה שלכם או אם מדובר על תאונה קלה או קשה, חשוב מאוד לפנות באופן מידי לעורך דין מקצועי, מנוסה וכמובן מומלץ, אשר ידוע כי הוא משיג עבור הלקוחות שלו את הפיצויים המקסימליים במקרים של מעורבות בתאונות דרכים. עורך דין מעין זה יסייע לכם להשיג את הפיצויים המקסימליים מכל מצב וינחה אתכם כיצד לפעול בתהליך התביעה שלב אחר שלב.

אם אתם מחפשים עורכי דין מקצועיים ומנוסים בתחום מעורבות בתאונות אופנוע, כדאי שתבחרו את רונן ברק ושות.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן