מבזקים

קצין משטרה במדים נכנס לשירותי נשים בקניון צילם ונתפס

04D72053-CA5F-4720-8624-628C699DD765

לבית משפט השלום בנצרת הוגש כתב אישום נגד קצין משטרה בדרגת פקד שצילם צעירה בתא שירותים במרכז מסחרי בצפון לפני כשנה. המעשה הנבזי בוצע בעוד הקצין בתפקיד ועל מדים. הצעירה שהבחינה במעשיו נבהלה – ומיהרה לתעד אותו ביציאה מהשירותים. כך הוא נתפס.

הקצין מואשם שבזמן ששהה במרכז בסוף 2020, הוא הבחין בצעירה בשנות ה-20 לחייה נכנסת לשירותי הנשים – והחליט להיכנס אחריה לשם. בשלב מסוים, הבחינה הצעירה במכשיר טלפון שמתעד אותה ברווח שבין תאי השירותים במקום. היא נבהלה וזעקה: "למה את מצלמת אותי?", זאת לאחר שסברה שבחורה אחרת נמצאת בתא הסמוך בשירותי הנשים – אלא שאז גבר ענה ואמר: "סליחה, אני מתנצל".

בשלב הזה, כשהבינה שמדובר בגבר, הצעירה נבהלה – ומיהרה לצאת מהמקום וליצור קשר עם הקב"ט של המרכז. בעודה ממתינה לקב"ט, היא אזרה אומץ לשלוף את הטלפון הנייד שלה – ולצלם את קצין המשטרה שלפני כמה רגעים ניסה לצלם אותה בשירותים. שוטרים שהוזעקו למקום עברו על צילומי האבטחה ונדהמו לגלות שקצין שמשרת יחד איתם בתחנה הוא האחראי למעשה.

השוטר נעצר ולאחר שנחקר במח"ש, בפרקליטות הוחלט להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירת מעשה מגונה. גורמים במשטרה מסרו כי הם מתנערים בתוקף מהמעשה – והקצין הושעה מתפקידו. בחודש הבא צפוי להתקיים הדיון בבית המשפט בו יוקרא כתב האישום, ועד אז שואפים הקצין ופרקליטו להגיע להסדר טיעון עם מח"ש.

עורכת הדין של המתלוננת אמרה: "כולי תקווה שבית המשפט יראה בתיק הזדמנות להעביר מסר חד וברור שהמעשים חמורים מאוד ושלא יעלה על הדעת שיבוצע מעשה כזה בלתי שפוי ובזוי כלפי אישה".

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן