מבזקים

הוצאות בנט לעומת נתניהו: 2 מיליון שקלים בשנה פחות מביבי

איילה חסון התלבשה על נפתלי בנט ומשפחתו וממררת את חייהם לאושרו הגדול של הביביזם. היום הגיב ראש הממשלה לפרסום בחדשות 13 לפיו הוא ובני משפחתו משלמים כ-11.5 אלף שקלים בחודש לצורכי הזמנת מזון על חשבון משרד ראש הממשלה.

מלשכתו של בנט נמסר כי "בבית משפחת בנט לא מועסקות כלל מבשלות. לכן, נעשה שימוש בשירותי אוכל חיצוניים עבור משפחת בנט (המונה 6 נפשות) בצורה מסודרת ובהתאם לכל הכללים. עלות ההוצאות פחותה באופן משמעותי מאשר העסקת מבשלת במעון, וכן ביחס להוצאות המזון של ראש הממשלה הקודם ומשפחתו".

לפי ההודעה, בבית ראש הממשלה ניתן להעסיק שמונה בעלי תפקידים במשרות שונות ובעלות כוללת של 102,000 שקלים בחודש. "צוות זה נוצל במלואו במשך רוב שנות כהונתו של ראש הממשלה הקודם, לעומת ראש הממשלה בנט – אשר בביתו מועסקים שלושה בעלי תפקידים בלבד בעלות כוללת של 48,000 שקלים בחודש". לצד זאת, עלות התחזוקה והניקיון בביתו של בנט היא 15 אלף שקלים ותקציב הזמנת והכנת המזון הוא 24,700 שקלים בחודש. מהתגובה עולה כי הנתונים שפרסמה חסון לגבי עלות הארוחות היו נכונים וכי המשפחה מוציאה כ-24.5 אלף שקלים על מזון בחודש.

סך ההוצאות החודשי במעונות ראש הממשלה בבלפור ובקיסריה בימי ראש הממשלה הקודם עמד על 262 אלף שקלים לעומת 87 אלף שקלים כיום.

פירוט ההוצאות כפי שפרסמה לשכת רה"מ, בהשוואה לתקופת נתניהו:

מעון ראש הממשלה בירושלים ובית משפחת נתניהו בקיסריה:
שכר צוות – 102,000 שקלים.
תחזוקה וניקיון – 141,800 שקלים.
הזמנת והכנת מזון – 37,300 שקלים.
ניקיון מיקור חוץ 865,500 שקלים.
פרחים 38 אלף שקלים.

״עניין מרכזי״

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן