מבזקים

עד ספטמבר אנחנו ראשונים בבית ואז – ההגנה חייבת להשתפר

נבחרת הכדורגל מממוקמת ראשונה בבית לאחר שלושה משחקים שבהם לא הפסידה, ניצחה פעם אחת (באלבניה) וסיימה שני מפגשים בתיקו. התקווה היא כמובן להעפיל למשחקי הפלייאוף על העפלה ליורו 2024.

בשלושת המשחקים כבשה הנבחרת שישה שערים וספגה חמישה והבעייה ממשיכה להיות בעיקר בחלק באחורי.

מי שמעורב בשני השערים שהנבחרת ספגה באיסלנד הוא אופיר מרציאנו. הדבר קרה בדקה ה-23 בפיגור 1:0 כאשר איבוד כדור רשלני של דורון ליידנר הוביל להתקפת מעבר ושלושה שחקנים איסלנדים שמצאו את עצמם לבד מול השוער. הוא השאיר את ישראל במשחק עם הצלה ענקית באחד על אחד עם רגלו.

"שמח שיצרתי זווית כדי לסגור את השער כמו שצריך ואני שמח שהייתי ברגע הזה בשביל הנבחרת. אני כאן כל הזמן כדי להשתפר ולעשות את העבודה שלי ואני שמח שיצאנו עם נקודה במשחק הזה. בכדורגל ברמות האלו צריכים לדעת לא לספוג ואם נעשה את זה ניצור לעצמנו רצף של תוצאות טובות שייתן ביטחון. חשוב שנגיע הכי טוב למשחק מול אלבניה. המקום הראשון שלנו כרגע ונצטרך לדעת לשמור עליו", סיכם מרציאנו.

מאמן הנבחרת, אלון חזן, אמר אחרי המשחק: “היו לנו את ההזדמנויות שלנו להכריע את המשחק אבל צריך להיות כנים ולומר שגם להם היו כאלה. הם שיחקו בסגנון שהקשה עלינו מאוד עם הכדורים הארוכים שלהם. כשלא ניצלנו הזדמנויות ברוב הפעמים בעבר גם שילמנו על זה באיזה שהוא שער מקרי שהכריע את ההתמודדות ליריבה. אנחנו לא צריכים להיות מאוכזבים, חזרנו עם נקודה חשובה. יש לנו משחק בספטמבר מול אלבניה על ראשות הבית ואני מאוד מקווה שנעשה את זה כמו שצריך”.

עוד הוסיף: “מה יכול לעזור לנו במשחק בארץ? בלי שום ספק זה הקהל, אצטדיון ביתי מלא עם אוהדים שתומכים בנבחרת. אני מרגיש הרבה תמיכה מהציבור שלנו במשחקים האחרונים ואני מקווה מאוד שמול אלבניה יגיע הרבה קהל לדחוף אותנו כי יש לנו את היכולת ויש לנו את האופי. אנחנו רוצים להבטיח את ראשות הבית עם כדורגל טוב מול הקהל שלנו”.

יעניין מרכזי״

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן